کد خبر: 1023532
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۲
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل:
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: امسال و سال آتی با راه‌اندازی کارخانه‌های جدید و فعال شدن واحدهای تولیدی راکد در بخش صنعت استان برای ۱۹ هزار نفر شغل مستقیم فراهم می‌شود.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، رامین صادقی در بازدید از واحدهای تولیدی شهرستان نمین افزود: در سال جهش تولید  تلاش بر این است تا  واحدهای راکد به چرخه فعالیت بازگردند و امسال تاکنون  ۳۷ واحد در این زمینه موفق عمل کرده‌اند.

وی با بیان اینکه تا پایان سال ۵۰ واحد تولیدی راکد نیز به چرخه تولید بازمی‌گردند، بیان کرد: برای سال آینده نیز اجرای ۱۲۳ طرح صنعتی در دستور کار قرار گرفته تا زمینه اشتغال جوانان بیکار و جویای کار فراهم آید.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل اضافه کرد: در حال حاضر برای یک هزار و ۴۷ واحد صنعتی در استان پروانه بهره‌برداری صادر شده که از این تعداد ۸۳۹ واحد تولیدی فعال و مشغول تولید هستند.

صادقی با تاکید بر توجه به تولیدات صادرات محور در استان گفت: با افتتاح کارخانه‌ها و واحدهای  صادرات محور قدرت ارزآوری داخلی در سال جهش تولید افزایش می‌یابد.

وی گفت: این سازمان با تاکید بر ایجاد اشتغال به دنبال راه‌اندازی واحدهای راکد و دارای مشکل درصدد حل معضل بیکاری در جامعه است و امیدواریم تا پایان دولت تدبیر و امید این واحدهای تولیدی در تغییر سیمای اشتغال استان موثر باشد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر