کد خبر: 1023317
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۷
دروازه‌بان پیشین تیم ملی فوتسال ایران گفت: این رشته را باید کسانی اداره کنند که از حضور افراد بزرگ نترسند و طوری عمل کنند که فوتسال دیگر زیر سایه فوتبال قرار نداشته باشد.
رضا ناصری در گفتگو با خبرنگار مهر جوانگرایی در تیم ملی فوتسال را یک اتفاق خوب دانست و گفت: هر چند جوانگرایی برای تیم ملی فوتسال اتفاق قابل تقدیری است، اما باید این جوانگرایی همراه با استفاده از بازیکنان باتجربه و کاربلد باشد تا ثمرات مثبتی را برای تیم ملی به همراه داشته باشد.

ناصری با اشاره به اعزام تیم ملی فوتسال به همراه تیم ملی فوتبال به ازبکستان برای برگزاری دو دیدار تدارکاتی گفت: درست است که کرونا همه رشته‌های ورزشی را تحت تاثیر قرار داده است ما این برای فوتسال خوب نیست که زیر سایه فوتبال باشد و مثل بچه سرراهی با آن برخورد شود.

وی ادامه داد: فوتسال باید تشکیلات مستقل و کارآمد داشته باشد نه اینکه شرایطی را به وجود بیاورد که زیر سایت فوتبال به یک کشور اعزام شود.

دروازه بان پیشین تیم ملی فوتسال ایران با تاکید بر اینکه برای تداوم موفقیت این رشته مدیریت و برنامه ریزی اصولی صورت بگیرد گفت: فوتسال ایران نباید از قافله عقب بیفتد. درست است که کرونا ورزش را تحت تاثیر قرار داده است، اما نباید دست روی دست گذاشت و منتظر رفتن کرونا شد. مگر کشور‌های دیگر لیگ‌هایشان را تعطیل کرده‌اند؟

رضا ناصری در ادامه خاطرنشان کرد: باید با مدیریت درست و برنامه ریزی اصولی و البته رعایت همه نکات و مسائل بهداشتی برای تیم ملی و لیگ فوتسال برنامه ریزی کرد تا این رشته رونق بگیرد و در سایه فعالیت تیم‌ها و فعال بودن لیگ برتر اسپانسر‌ها هم به فوتسال بیایند.

وی در مورد نداشتن اسپانسر برای تیم ملی فوتسال نیز گفت: اگر این اتفاق رخ داده است به خاطر بی تدبیری مدیران و مسئولان این رشته است. مگر می‌شود برای تیم ملی یک کشور اسپانسر پیدا نشود؟ اگر مدیریت درستی بر فوتسال حاکم باشد قطعاً اسپانسر هم برای تیم ملی خواهد آمد.

ناصری در ادامه انتقاداتش از شرایط فعلی فوتسال گفت: حتی در دوره‌ای که لیگ و تیم ملی به خاطر کرونا تعطیل بود نه کلاس آموزشی و نه دوره‌های دانش افزایی برگزار شد و نه از پیشکسوتان و باتجربه‌های این رشته برای پیشرفت استفاده کردند. کمیته آموزش کم کار شده و فدراسیون هم در این بخش عملکرد خوبی نداشته است.

دروازه بان پیشین تیم ملی فوتسال ایران به جدایی هاشم زاده از تیم ملی اشاره کرد و گفت: این اتفاق خوبی نیست که یک مربی از تیم ملی کشورش جدا شود. همه آرزو می‌کنند روزی به تیم ملی برسند چرا که بالاترین درجه برای یک ورزشکار و مربی خدمت در تیم ملی است. اما ببینید با این افراد چه برخوردی شده است که حاضر نیستند در تیم ملی بمانند.

رضا ناصری ادامه داد: باید دید چه فشاری روی این افراد وجود دارد که تیم ملی را ترک می‌کنند. این یک زنگ خطر است. امیدوارم که تیم ملی را آدم‌های خاص اداره نکنند. چند سال است این اتفاق در تیم ملی می‌افتد، اما قطعاً حضورشان دوام زیادی نخواهد داشت.

ناصری در پایان گفت: امیدوارم کسانی به فوتسال بیایند که اولویت شان مسائل فنی و اخلاقی باشد و بله قربان گوی دیگران نباشند. این‌ها نباید از حضور آدم‌های بزرگ در فوتسال بترسند. اگر آدم‌های بزرگ به فوتسال بیایند قطعاً اسپانسر‌ها هم خواهند آمد تا کنار آدم‌های بزرگ حضور داشته باشند
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار