کد خبر: 1023217
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۵
مسئول سازمان بسیج دانش آموزی سپاه استان البرزخبرداد
مسئول سازمان بسیج دانش آموزی سپاه استان البرز از برگزاری مرحله ششم رزمایش کمک مومنانه با محوریت قرارگاه کمک مومنانه و نیز با الویت کمک و یاری رسانی دانش آموزان کم برخوردار در مصلی امام خمینی (ره) خبرداد.

سرهنگ موسوی با اشاره به برگزاری 5 مرحله از رزمایش کمک مومنانه با محوریت قرارگاه مواسات و همدلی استان با مسئولیت نماینده ولی فقیه در استان البرز، اظهار داشت: مرحله ششم این رزمایش فردا سه شنبه 22 مهرماه با حضور مسئولین شهری و محلی با محوریت و مسئولیت قرارگاه و نیز با الویت کمک رسانی و یاری دانش آموزان کم برخوردار در مصلی امام خمینی (ره) شهرستان کرج برگزار می شود.

وی با اشاره به نقش آفرینی ارگان ها و سازمان ها در برگزاری چندین مرحله این رزمایش بزرگ، افزود: رزمایش کمک مومنانه با همکاری سازمان بسیج فرهنگیان و سازمان بسیج دانش آموزی سپاه استان البرز، کمیته امداد، سازمان آموزش و پرورش، ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) در استان و خیرین و نیکوکاران برگزار می شود.

موسوی در پایان خاطر نشان کرد: برخلاف 5 مرحله قبل این رزمایش که بر محور توزیع کمک معیشتی استوار بودند، مرحله ششم با سه محور توزیع (20 هزار بسته کمک معیشتی، لوازم التحریر و نوشت افزار تولید داخلی و 3هزار تبلت دانش آموزی) اجرا می شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار