کد خبر: 1023163
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۹ - ۰۲:۴۰
رئیس پلیس تهران:
رئیس پلیس تهران بزرگ با تأکید بر اینکه پلیس در اجرای طرح برخورد با مخلان امنیت جامعه اسیر جوسازی‌ها نخواهد شد در واکنش به انتقاد‌های مطرح شده درباره چرخاندن اوباش در سطح شهر اعلام کرد: برخی برای مطرح کردن خودشان و برخی هم برای ادای روشنفکری دست به طرح چنین مسائلی می‌زنند در حالی که مسئولیت ما برقراری امنیت و برخورد با افرادی است که گردن کلفتی کرده و به حقوق مردم دست‌درازی کرده‌اند، بنابراین ما اسیر جوسازی‌ها نخواهیم شد.
سرویس حوادث جوان آنلاین: سردار حسین رحیمی در حاشیه اجرای طرح ظفر که روز گذشته در فرماندهی انتظامی تهران بزرگ برگزار شد، گفت: مردم باید بدانند پلیس همه اوباش را در خیابان نمی‌گرداند و تنها افرادی که اقدام به قدرت‌نمایی و زورگیری و سلب آرامش کرده و بر جرم خود اصرار داشته‌باشند به دستور قاضی در خیابان چرخانده می‌شوند.

وی با تأکید بر اینکه این امر به دستور قضایی انجام می‌شود، ادامه داد: ذات این افراد اوباشگری، گردن‌کلفتی، عربده‌کشی، قداره‌بندی، اخاذی از مردم و دست‌درازی به نوامیس مردم است و آنچه انجام شده برای تأدیب آنهاست. این افراد در یک محله به نوامیس مردم تعرض کرده‌بودند، از کسبه و شهروندان باجگیری می‌کردند و اقداماتی از این دست که بسیار است.

رئیس پلیس تهران بزرگ با تأکید بر اینکه پلیس در اجرای این طرح اسیر جوسازی‌ها نخواهد شد، گفت: برخی برای مطرح کردن خودشان و برخی هم برای درآوردن ادای روشنفکری چنین اقداماتی را انجام می‌دهند، مسئولیت ما برقراری امنیت و برخورد با افرادی است که گردن‌کلفتی کرده و به حقوق و حریم و ناموس مردم دست‌درازی کرده‌اند و در این راه هم نه کوتاه می‌آییم و نه اسیر جوسازی‌ها خواهیم شد. وی همچنین از همکاری با ستاد مقابله با کرونا خبر داد و درباره جریمه افرادی که ماسک نمی‌زنند اعلام کرد رویکرد پلیس بیشتر ایجابی و ارشادی است.

کشف بیش از ۲ تن مواد

رئیس پلیس پایتخت همچنین از کشف بیش از دو تن مواد مخدر و دستگیری هزارو ۲۶۳ خرده فروش در جریان هفتمین مرحله از طرح ظفر خبر داد. وی ادامه داد: همکاران من در پلیس مبارزه با مواد مخدر در عملیاتی ۷۲‌ساعته که به پشتوانه روز‌ها کار اطلاعاتی و شناسایی انجام شد، با اجرای ۱۹۶‌حکم قضایی ۲۴‌قاچاقچی عمده و هزارو ۲۶۳‌خرده فروش مواد مخدر را شناسایی و دستگیر کردند. وی با بیان اینکه در اجرای این طرح شش باند بزرگ قاچاق و توزیع موادمخدر نیز شناسایی و منهدم شد، گفت: در مجموع بیش از۲‌هزارو ۱۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در این طرح کشف و ضبط شد. همچنین ۱۱‌باب خانه که به محلی برای مصرف و توزیع موادمخدر بدل شده‌بود، شناسایی و پلمب شد. رئیس پلیس پایتخت با بیان اینکه از ابتدای امسال تا کنون حدود ۱۷‌تن انواع موادمخدر از سوی پلیس مبارزه با موادمخدر کشف و ضبط شده است، گفت: برخورد با سوداگران و قاچاقچیان موادمخدر از دانه درشت‌ها تا خرده‌فروشان از اولویت‌های پلیس و درصدر مطالبات مردم است و ما به جد آن را ادامه خواهیم داد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار