کد خبر: 1023093
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۴
رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ خبر داد
سرهنگ مومنی گفت: ۴۷ درصد متوفیان حوادث رانندگی در شش ماهه اول سال ۹۹ مربوط به موتورسیکلت سواران است.
سرویس جامعه جوان آنلاین: سرهنگ احسان مومنی رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ اظهار کرد: ۴۷ درصد متوفیان ناشی از حوادث رانندگی در شش ماهه اول سال ۹۹ مربوط به موتورسیکلت سواران است که نسبت به تعداد متوفیان مدت مشابه سال قبل حدود ۱۴درصد افزایش پیدا کرده است.

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ افزود: حدود نیمی از متوفیان در بازه سنی ۱۸ تا ۳۰ سال (جوانان) هستند که در اثر بی احتیاطی و عدم رعایت قوانین و مقررات و به علت ضربه وارده به سر و صورت جان خود را از دست دادند.

او گفت: بیشترین علت وقوع تصادفات مربوط به عدم توانایی در کنترل موتورسیکلت ناشی از تخطی از سرعت مطمئنه و عدم توجه به جلو در رانندگی است که در ۶۰درصد از کل تصادفات، موتورسواران مقصر حادثه هستند.

سرهنگ مومنی بیان کرد: ۷۰ درصد تصادفات موتورسیکلت سواران در معابر بزرگراهی به وقوع پیوسته است.

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ افزود: به رانندگان موتورسیکلت توصیه می‌شود به هنگام رانندگی حتماً از کلاه ایمنی استفاده کنند و حرکت در بین خودرو‌ها و حرکات نمایشی و مارپیچ نداشته باشند.

او با بیان اینکه رانندگان موتورسیکلت نباید بار‌های حجیم جا به جا کنند، گفت: همچنین حرکت در پیاده راه‌ها، خلاف جهت، خطوط ویژه اتوبوسرانی، تونل‌های شهری و محور‌های بزرگراهی نباید داشته باشند.
منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار