کد خبر: 1022916
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۰
معاون زیارت و گردشگری سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد؛
معاون گردشگری و زیارت سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد گفت: مطابق مصوبات ستاد کرونا و اعلام استانداری خراسان رضوی، به جهت رعایت سلامت هموطنان و جلوگیری از انتشار ویروس کرونا، امسال میزیان زائران پیاده بارگاه منور رضوی در دهه پایانی ماه صفر نیستیم.

نرگس شالچیان با بیان این مطلب اظهار کرد: مجموعه شهرداری مشهد به دلیل محدودیت‌های موجود ناشی از شیوع کرونا، به دستور ستاد مقابله با این ویروس از ارائه خدمات به زائران و مجاوران معذور است. همچنین امسال در زمینه استقبال، پذیرایی، ارائه خدمات رفاهی و اسکان هیچ اقدامی صورت نمی‌گیرد و تنها یک «گذر سلامت» در عرصه میدان شهدا برپا خواهد شد.
وی افزود: ۱۰ غرفه در میدان شهدا جهت ارائه خدمات بهداشتی و پایش سلامت و همچنین خدمات فرهنگی با همکاری تشکل های مردمی برپا می‌شود.
معاون زیارت و گردشگری سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد با اشاره به تشکیل «کمیته ستاد دهه آخر صفر» بیان کرد: امسال برای اولین بار پس از ابلاغ تشکیل ساختار جدید کمیته هماهنگی اقدامات دهه آخر صفر شهرداری مشهد با محوریت سازمان اجتماعی فرهنگی و به ریاست معاون فرهنگی اجتماعی تشکیل شد و کلیه اقدامات و هماهنگی‌های درون سازمانی و برون سازمانی دهه پایانی ماه صفر از طریق این کمیته پیگیری و اجرا می شود.
شالچیان خاطرنشان کرد: همچنین به منظور فضاسازی مناسبتی در این دهه، با همکاری شهرداری منطقه ثامن، معبر حسینی نیز در این منطقه ایجاد می‌شود.
معاون زیارت و گردشگری سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد گفت: در این ایام تلفن خدمات گردشگری و زیارت شهرداری مشهد به شماره ۰۵۱ - ۳۱۳۵ از ساعت ۷:۳۰ الی ۲۱ آماده پاسخگویی به سوالات مجاوران و زائران احتمالی است و مراکز راهنمای زائر شهرداری نیز با افزایش ساعت کاری بصورت دوشیفت به ارائه خدمات و پاسخگویی می پردازند.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۴
0
0
خوبه نباید سفر کرد
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار