کد خبر: 1022911
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۱
همزمان با دهه پایانی ماه صفر؛
معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی گفت: ۸۰ هیئت از خادمان آستان قدس رضوی با پرچم متبرک بارگاه منور رضوی در طول دهه پایانی ماه صفر به سراسر کشور اعزام می‌شوند.
محمدصادق براتی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا و ممنوعیت پیاده‌روی زائران به مشهد مقدس در ایام دهه پایانی ماه صفر، با هماهنگی معاونت هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری و همکاری آستان قدس رضوی مقرر شد ۸۰ هیئت از خادمان بارگاه منور رضوی با بهمراه داشتن پرچم متبرک حرم مطهر امام رضا (ع) به انضمام هدایای متبرک به ۸۰ نقطه کشور که در سنوات گذشته بیشترین زائر پیاده به مشهد را داشته‌اند، اعزام شوند.
وی افزود: در هیئت‌های اعزامی، افراد و گروه‌هایی نیز با تخصص‌هایی در حوزه‌های عمران و بهداشت و درمان حضور دارند که در مناطق روستایی و کم برخوردار ضمن ارائه هدایای متبرک رضوی مشکلات مناطق را در زمینه‌های عمرانی و بهداشتی در حد توان بررسی و مرتفع می‌نمایند.
معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی در ادامه ضمن تقدیر از زائران و مسافرانی که با عمل به توصیه‌های ستاد کرونا در ایام اربعین به مشهد سفر نکردند، تصریح کرد: تلاش کردیم امسال با ارائه برنامه‌های جایگزین و اعزام هیئت‌هایی از خادمان رضوی تا حدودی خلاء حضور زائران در مشهد و نیز دلتنگی مردم عزیزمان نسبت به زیارت بارگاه منور رضوی را برطرف نماییم.
براتی تاکید کرد: امیدواریم در آینده نزدیک با ریشه کن شدن این بیماری بتوانیم همچون سنوات گذشته پذیرای مسافران و زائران مرقد منور رضوی باشیم.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار