کد خبر: 1022799
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۴
نشست هماهنگی سرپرست کاروان ایران در بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو با کمیته برگزاری این بازی‌ها روز دوشنبه به صورت وبینار برگزار خواهد شد.
سرویس ورزشی جوان آنلاین: مسئولان برگزارکننده بازی‌های المپیک توکیو به دلیل شرایط پاندمی کرونا و محدودیت در برگزاری نشست ها، برگزاری جلسه هماهنگی با سرپرستان کاروان کشور‌های شرکت‌کننده در این بازی‌ها را به صورت وبینار در دستور کار قرار داده اند.

قرار است این نشست در سه روز مجزا ویژه زبان‌های انگلیسی (۱۰ اکتبر - ۲۱ مهرماه)، فرانسه (۱۲ اکتبر - ۲۳ مهرماه) و اسپانیا (۱۴ اکتبر - ۲۵ مهرماه) برگزار شود.

نشست سرپرست کاروان ورزش ایران برای روز نخست یعنی ۱۰ اکتبر پیش بینی شده است. بر این اساس دوشنبه پیش رو نصرالله سجادی سرپرست کاروان اعزامی به توکیو همراه با پیمان فخری رئیس مرکز نظارت بر تیم‌های ملی در نشست وبینار با کمیته برگزار کننده بازی‌های ۲۰۲۰ و دیگر سرپرستان انگلیسی زبان شرکت می‌کنند.

این دومین نشست هماهنگی میان سرپرستان کاروان کشور‌های مختلف با کمیته برگزاری بازی‌های المپیک توکیو به حساب می‌آید. نشست نخست سال گذشته به صورت حضوری برگزار شد.

در نشست دو روز آینده در مورد اقدامات انجام شده پیرامون کاروان کشور‌ها و هماهنگی برای حضور اعضای آن‌ها در توکیو همچون ثبت نام ها، ترانسفر، اسکان و ... بحث و بررسی انجام خواهد شد.

سی و دومین دوره بازی‌های المپیک با یک سال تعویق نسبت به زمان مقرر اولیه، مردادماه سال آینده به میزبانی توکیو برگزار می‌شود.

ورزش ایران تا پیش از بحران کرونا که منجر به لغو رویداد‌های انتخابی در رشته‌های مختلف شد موفق به کسب ۵۲ سهمیه از حضور در میادین مختلف شد. این تعداد سهمیه در ۱۲ رشته به دست آمد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار