کد خبر: 1022711
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۷
با وجود اعمال محدودیت‌های جدی شیوع کرونا از سوی رژیم صهیونیستی، گروهی از معترضان به نخست‌وزیر این رژیم که از شمال فلسطین اشغالی حرکت کرده بودند، به شهر قدس اشغالی رسیده و خود را به اقامتگاه وی رساندند که نیرو‌های تازه‌نفس به معترضان اضافه شود. تل‌آویو و حیفا هم شاهد اعتراضات خیابانی مخالفان نتانیاهو است.
سرویس بین الملل جوان آنلاین: روزنامه جروزالم‌پست روز پنج شنبه در خبری فوری نوشت گروهی از معترضان ضد نتانیاهو که یک هفته قبل از مناطق شمال فلسطین اشغالی راهپیمایی به سمت شهر قدس اشغالی را آغاز کرده بودند، به این شهر رسیده‌اند.

بر این اساس، تظاهرات‌کنندگان با شعار‌های ضد نتانیاهو از جمله «بی‌بی [اسم مستعار نتانیاهو]برو به زندان»، در حال راهپیمایی و باز کردن مسیر خود به سمت اقامتگاه نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در خیابان بالفور [واقع در قدس اشغالی]هستند. نارضایتی عمومی از نحوه مقابله نتانیاهو با شیوع ویروس کرونا و بحران اقتصادی ناشی از آن، هزاران نفر را در فلسطین اشغالی به خیابان‌ها کشانده و معترضان خواستار استعفای نتانیاهو از سمت خود هستند. نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در انتظار محاکمه خود در دادگاه به اتهام فساد مالی است. محل اقامت نتانیاهو در قدس اشغالی طی هفته‌های گذشته به کانون تجمع معترضان به نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی تبدیل شده است.
در برخی هفته‌ها بین ۱۰ هزار تا ۲۰ هزار معترض به نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در قدس اشغالی تظاهرات برگزار می‌کردند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار