کد خبر: 1022629
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۴
اطلاعیه معاونت حمل و نقل و ترافیک شهردارى تهران:
معاونت حمل و نقل و ترافیک شهردارى تهران طی اطلاعیه‌ای از ورود افراد بدون ماسک در ناوگان عمومی از روز شنبه جلوگیری خواهد کرد.
سرویس جامعه جوان آنلاین: معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با صدور اطلاعیه اى اعلام کرد، به دنبال افزایش آمار شیوع ویروس کرونا و اعمال محدودیت‌ها از سوى ستاد ملى مقابله با این ویروس از روز “شنبه ۱۹ مهر ماه ورود افراد بدون ماسک در تمامى ناوگان عمومى شهرتهران ممنوع خواهد شد.

مجموعه مدیریت شهرى و معاونت حمل و نقل و ترافیک، همواره الزام استفاده از ماسک را در ناوگان عمومى پایتخت در دستور کار داشته است و اکنون باردیگر اعلام میدارد: رعایت فاصله گذارى اجتماعی و استفاده از ماسک در مترو و اتوبوس و تاکسى همچنان مورد تاکید است و از روز (شنبه ١٩ مهر ماه) سخت گیری‌های بیشتری توسط نیروی انتظامی، پلیس مترو و یگان حفاظت شهرداری تهران برای استفاده شهروندان از ماسک در مترو و اتوبوس و تاکسى هاى شهر تهران اعمال خواهد شد. واز ورود افراد بدون ماسک ممانعت بعمل خواهد آمد.

لازم به یاد آوریست که هم اکنون در ۱۲۷ ایستگاه مترو و ٦٢ پایانه و ایستگاه اتوبوس و تاکسی شهر تهران ماسک به قیمت مناسب عرضه می‌شود.

یقیناهمدلی و همراهی شهروندان عزیز تهرانی در این امر مهم یاریگر ما خواهد بود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار