کد خبر: 1022397
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۰
رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از دستگیری اراذل و اوباشی خبر داد که با درگیری و عربده‌کشی موجب رعب و وحشت مردم مشیریه شده بودند.
سرویس جامعه جوان آنلاین: در پی شرارت یکی از اراذل و اوباش سطح یک که موجب رعب و وحشت اهالی و شهروندان ساکن در محلات جنوبی تهران شده بود، دستگیری این فرد در دستور کار پلیس امنیت تهران قرار گرفت.

بر همین اساس با تلاش مأموران پلیس امنیت عمومی پایتخت مخفیگاه این شرور سابقه‌دار که به یکی از استان‌های غربی کشور گریخته بود شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه وی دستگیر شد.

صبح امروز حسب دستور بازپرس پرونده به جهت عبرت آموزی برای سایرین مخلان نظم و امنیت و بازسازی صحنه برخی جرایم متهم، وی در شهرک کاروان گردانده شد.

سردار علی ذوالقدری رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ در جمع خبرنگاران با تأکید بر این مطلب که پلیس با اراذل و اوباش و مخلان امنیت مردم با جدیت برخورد می‌کند، اظهار داشت: یکی از اولویت‌های اصلی پلیس شناسایی، رصد و برخورد جدی با اخلالگران نظم و امنیت است.

رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ تصریح کرد: برخورد با مخلان امنیت مردم و مزاحمین نوامیس و افرادی که اموال مردم را تخریب کرده و صدمات جانی به شهروندان وارد می‌کنند در دستورکار ویژه پلیس قرار دارد.

سردار ذوالقدری به شرارت افراد دستگیرشده اشاره و بیان داشت: در سه هفته گذشته سه نفر شرور سابقه دار با دو دستگاه خودرو در مشیریه تهران اقدام به درگیری و عربده‌کشی کردند که در ادامه متواری شده و در یکی از استان‌های شمال غربی مخفی شده بودند که در عملیات غافلگیرانه‌ای دستگیر شدند.

وی به هماهنگی پلیس با مقام قضایی و برخورد جدی با این افراد اشاره و خاطرنشان کرد: برای درهم شکستن هیمنه پوشالی این اراذل و اوباش، آن‌ها را در محلاتی که برای مردم رعب و وحشت ایجاد کرده‌اند می‌چرخانیم تا درس عبرتی شود برای کسانی که می‌خواهند پا جای پای این افراد بگذارند.
منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار