کد خبر: 1022307
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۰
بهزاد نبوی، از فعالان سیاسی اصلاح‌طلب معتقد است که اصلاح‌طلبان خود روند ناامید سازی مردم را شروع کردند و وقتی دیدند برای انتخابات مجلس یازدهم، مردم شور و شوق قبل را ندارند، از شرکت در انتخابات سر باز زدند. او در گفت‌وگویی با روزنامه آرمان با اشاره به اینکه در دور قبلی انتخابات مجلس هم کاندیدای اصلی نداشتیم، ولی شرکت کردیم، می‌گوید: «تصور من این است که در این دوره، علت این اقدام اصلاح‌طلبان آن بود که مردم شور و شوق قبلی را نداشتند، ولی وظیفه یک جریان‌پیشاهنگ آن نیست که در مسیر مخالفان اصلاحات که کارشان ناامید سازی مردم است، حرکت کند. کار، کار ۱۰ روز آخر نیست، کار ناامیدسازی را دوستان از مدت‌ها قبل شروع کرده بودند. نمی‌بایست در این مدت، مردم را از انتخابات ناامید می‌کردیم... اینکه نتیجه چیست، بالاخره در حال حاضر مجلس جدید سر کار است و نتیجه بعدی‌اش هم احتمالاً دولت «جوان انقلابی»‌ای است، که ما در تقدیم اختیارات کامل اداره کشور به آن سهیم هستیم.» و بعد خیلی صریح مجدداً به ناامید سازی مردم از سوی اصلاح‌طلبان انتقاد می‌کند: «اگر ما در سال‌های منتهی به انتخابات در ناامید سازی جامعه موضع نمی‌گرفتیم، شاید وضع مردم تغییر می‌کرد... در این شرایط اگر نامزد‌های مطلوب هم می‌آمدند، نتیجه‌ای بهتر عایدشان نمی‌شد.»

در واقع بهزاد نبوی هم حرف منتقدان اصلاح‌طلبان را می‌زند که اصلاح‌طلبان، چون از نارضایتی مردم از عملکردشان مطلع بودند و می‌دانستند که در انتخابات رأیی نخواهند آورد، با بهانه‌های دیگر، از شرکت در انتخابات پرهیز کردند. او حتی انتقادات کنونی اصلاح‌طلبان از دولت را هم اخلاقی نمی‌داند و می‌گوید: «اصلاح‌طلبانی که در این شرایط به دولت بابت مشکلات انتقاد می‌کنند، بیشتر به دنبال جدا کردن خرج خود از دولت، به امید کسب رأی در انتخابات بعدی‌اند، که اخلاقی نیست.»

رویکرد غیراخلاقی اصلاح‌طلبان مدت‌هاست عیان شده است. وقتی پای پیروزی در میان است، خود را شریک و سهیم می‌دانند، وقتی پای ضعف و شکست است، بدون اشاره به نقش خود، ژست منتقد می‌گیرند. این رویکرد‌ها حالا از طرف هم‌جناحی‌هایشان هم مورد نقد قرار می‌گیرد.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
قشقایی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
0
0
واقعا از نامبردن اصلاح زلب واسوال گرا وبازیهای تهوع آور سیاسی مردم را چقد احمق ونادان تصور میکنید زبل تو خالی را برای رقص خودتان بزنید
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار