کد خبر: 1022297
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۴
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: منتظر تصمیم اتحادیه جهانی درباره برگزاری یا عدم برگزاری رقابت‌های جهانی هستیم تا بر اساس آن برنامه ریزی کنیم.
محمد بنا در گفتگو با ایسنا، درباره زمان از سرگیری تمرینات ملی پوشان کشتی فرنگی ایران پس از تعطیلی چند ماهه به دلیل شیوع کرونا، اظهار کرد: منتظر تصمیم اتحادیه جهانی هستیم تا تکلیف رقابت‌های جهانی مشخص شود. رییس فدراسیون کشتی صربستان به عنوان میزبان رقابت‌های قهرمانی جهان نیز قرار است به زودی به ایران بیاید که این نشان دهنده آن است که برای آن‌ها حضور ۱۰ تیم اول رنکینگ در رقابت‌های جهانی مهم است. اگر رقابت‌های جهانی برگزار شود بلافاصله تمرینات را شروع می‌کنیم در غیر اینصورت لیگ برگزار می‌شود و پس از آن برای مسابقات کسب سهمیه اردو‌ها آغاز می‌شود.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی درباره میزان تعامل با مسئولان فدراسیون کشتی و اینکه آیا گلایه‌ای وجود دارد یا خیر، گفت: از اول هم گلایه‌ای نبوده، البته راجع به اینکه من به عنوان سرمربی تیم ملی چه چیز‌هایی نیاز دارم بحث می‌شود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا از میزان حمایت‌های رییس فدراسیون کشتی راضی است یا خیر، خاطرنشان کرد: از حمایت‌های فدراسیون راضی ام، علیرضا دبیر که به جای خود، اما بیشتر طرف حساب من حمید سوریان است. به دوستان هم گفتم سوریان بزرگ کشتی فرنگی است، البته او می‌گوید من شاگرد شما هستم، اما یک وقت شاگرد از استاد هم بالاتر می‌زند و عیبی هم ندارد.

بنا در ادامه گفتگو با ایسنا، درباره حواشی سعید عبدولی در فضای مجازی و صحبت‌های او علیه رییس فدراسیون کشتی، گفت: متاسفانه این موارد به خود او لطمه می‌زند نه کس دیگری. همه همدیگر را در جایگاه خودشان می‌شناسند. سعید یک کشتی گیر احساسی است که بر خلاف حالت زمخت و خشنی که بر روی تشک مبارزه دارد، قلبی مهربان و لطیف دارد. سن او بالا می‌رود و کشتی اش در حال تمام شدن است، به همین خاطر بین اینکه ادامه بدهد یا نه مانده است.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی در پاسخ به این سوال که آیا بر روی سعید عبدولی کماکان حساب می‌کند یا خیر، خاطرنشان کرد: او هنوز هم می‌تواند به تیم ملی کمک کند. اگر بخواهد باید مثل کشتی گیران دیگر به اردو بیاید تا اگر شرایطش خوب باشد به عضویت تیم ملی در بیاید.

وی در پایان با گلایه از پاداش مسئولان ورزش به مربیان و قهرمانان بابت رقابت‌های آسیایی و جهانی سال ۹۷، گفت: من هیچوقت راجع به پاداش و این چیز‌ها بحث نکردم و می‌دانم در این شرایط همه دچار مشکل هستند، اما به نظر من اگر قرار است مسئولان شخصیت یک مربی تیم ملی را با ۲ میلیون تومان زیر سوال ببرند بهتر است پاداش ندهند. چرا این مبلغ را می‌دهند؟ چرا باید به مربی که تیمش قهرمان آسیا شده ۲ میلیون بدهند؟ الان با این پاداش‌ها نمی‌توان ۲ شانه تخم مرغ هم خرید.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار