کد خبر: 1021769
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۴
فرمانده سپاه روح‌الله:
فرمانده سپاه روح الله گفت: ۲۸۰ طرح محرومیت زدایی به برکت گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس در نقاط مختلف استان مرکزی به بهره برداری رسید.

فرمانده سپاه روح الله گفت: ۲۸۰ طرح محرومیت زدایی به برکت گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس در نقاط مختلف استان مرکزی به بهره برداری رسید.

سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی در آیین بهره‌برداری از طرح‌های محرومیت زدایی در روستاهای اراک افزود: این طرح‌ها شامل خانه محرومان، لایروبی قنوات، کانال کشی، تامین آب کشاورزی و شرب، بندخاکی، تکمیل مدرسه و مرمت مساجد هستند که هدیه شهدا به مردم شریف استان مرکزی است.

وی ادامه داد: دفاع مقدس یک تجربه موفق در چهل سال انقلاب اسلامی است و نسلی را تربیت کرد که در طول این چهل سال افتخار آفرینی‌های گسترده ای انجام داده و قله‌های بلند حماسه را فتح کرده است.

سردار کریمی بیان کرد: شکوفایی استعدادها و عملیاتی کردن توانمندی‌های نهفته رزمندگان از مهمترین برکات دفاع مقدس است و بسیاری از جوانان زمانی که محدودیت های دفاع مقدس را مشاهده کردند با به کارگیری همت و اراده، حماسه های عظیمی خلق کردند.

فرمانده سپاه روح الله افزود: قرارگاه خاتم الانبیاء در امر سازندگی و انجام پروژه‌های کلان در کشور پیشقراول است و پایه و بنیاد قرارگاه خاتم الانبیاء در دفاع مقدس شکل گرفت.

وی گفت: امروز فرهنگ غرب که در فضای مجازی تاخت و تاز می‌کند بی هویتی و ناکارآمدی خود را به وضوح نشان داده و این  فرهنگ منحوس در برابر فرهنگ دفاع مقدس و تفکر انقلاب اسلامی حرفی برای گفتن ندارد.

امروز حفظ ارزش های اخلاقی و ترویج آنها در جامعه یک ضرورت است چراکه دشمنان با هر ابزار و شیوه ای به دنبال ازبین بردن آنها هستند و می طلبد با برنامه ریزی صحیح نسبت به تلاش های دشمنان عمل کرد.

سردار کریمی عنوان کرد: امروز توجه به روستاها و نقاط محروم یکی از اولویت های مهم سپاه پاسداران است و امروز باید به سمت ریل گذاری برای ماندگاری در روستاها و ایجاد انگیزه حرکت کرد.

فرمانده سپاه روح الله ادامه داد: بسیج سازندگی بر اساس باورهای دینی و اعتقادی خود جهادگونه کارها را پیش می‌برد و این درس بزرگ دفاع مقدس است که بسیجیان جهادگر در آن پیشتاز هستند.

 

ساماندهی ۲۵ هزار جهادگر در ۸۰۰ گروه جهادی استان مرکزی

 

مسئول بسیج سازندگی استان مرکزی نیز در آیین گفت: بیش از ۸۰۰ گروه جهادی به  ۲۵ هزار نفر جهادگر سازماندهی شده‌اند که یک سرمایه ارزشمند برای استان محسوب می شوند.

امید محترمی افزود: افتتاح پروژه انتقال آب کشاورزی روستاهای میقان و جیریا و افتتاح منازل محرومان در روستاهای استان از جمله روستای وزیرآباد از مهمترین پروژه‌هایی بود که امروز با حضور سردار کریمی فرمانده سپاه روح الله به بهره برداری رسید.

وی ادامه داد: امروز با آموزش‌های تخصصی که برای گروه جهادی در نظر گرفته شده در عرصه های عمرانی، بهداشتی، پزشکی، خدماتی، کشاورزی، درمانی، صنعتی، تولیدی جهادگران جوان مشتاق فعالیت هستند.

 محترمی تصریح کرد: بیش از ۱۴۰ پروژه آبرسانی کشاورزی در سال ۹۹ در دستور کار بسیج سازندگی استان مرکزی قرار دارد که تاکنون ۶۰ پروژه تکمیل و به بهره برداری رسیده و باقی طرح‌ها نیز در دست اقدام هستند.

مسئول بسیج سازندگی استان مرکزی گفت: ۵۲۰ صندوق قرض الحسنه مردم محور و مسجد محور امروز در بسیج سازندگی سازماندهی شده که به فضل الهی و با همت جوانان، ایجاد اشتغال یک هزار نفری در سال ۹۹ را دنبال می‌کنیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر