کد خبر: 1021209
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۱
مدیرعامل شرکت بهره برداری قطارشهری مشهد خبرداد؛
مدیرعامل شرکت بهره برداری قطارشهری مشهد از مشارکت این شرکت با ستاد فناوری های فضائی و حمل و نقل پیشرفته معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در ساخت واگن ملی خبرداد.

وحید مبین مقدم دراین خصوص گفت: درجلسه ای که با دبیر ستاد توسعه فناوری های فضائی و حمل و نقل پیشرفته معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار شد، گزارشی از عملکرد شرکت بهره برداری قطار شهری مشهد در عرصه مهندسی معکوس و بومی سازی قطعات و تجهیزات سیستم های حمل و نقل ریلی درون شهری ارائه دادیم که با استقبال روبرو شد.
وی افزود: دراین جلسه که با حضور مدیران وزارت صنایع ، کارگروه تولید واگن ملی و مدیران مجموعه معاونت علمی و فن آوری ریاست جمهوری برگزار شد، عملکرد شرکت بهره برداری قطار شهری مشهد مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت و با توجه به موفقیت های این شرکت در بومی سازی قطعات و تجهیزات سیستم های حمل ونقل ریلی درون شهری از قطار شهری مشهد دعوت شد تا در پروژه تولید واگن ملی مشارکت داشته باشد.
مبین مقدم ادامه داد: براین اساس طبق توافقی با این ستاد، مدیریت ساخت برخی از سیستم های متروئی و مشارکت در مدیریت استاندارد سازی قطعات و تجهیزات ریلی به شرکت بهره برداری قطار شهری مشهد سپرده شد.
مدیرعامل قطارشهری مشهد افزود: همچنین این شرکت در ایجاد بانک اطلاعاتی قطعات و تجهیزات مورد نیاز مترو و ایجاد بانک اطلاعاتی قطعات و تجهیزات مورد نیازآن نیز مشارکت خواهد داشت.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار