کد خبر: 1021134
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۲
معاون فنی و اجرایی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: سرعت بخشی در تکمیل قطعه یک آزادراه تبریز - زنجان در ۲۰ کیلومتر اول از ورودی تبریز ضروری است.

خداد مقبلی،  در بازدید از طرح های راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی افزود: تا پایان فصل کاری باید اقدامات لازم برای تکمیل رمپ های پل اول ورودی این آزادراه از سمت تبریز و تونل های شیبلی توسط شرکت آزادراه تبریز- زنجان انجام شود.

وی با تاکید بر ادامه اجرای عملیات بهسازی و روکش آسفالت آزادراه تبریز- زنجان، اظهار داشت: برخی مشکلات بر سر راه پیمانکار این پروژه وجود دارد که باید نسبت به رفع آن ها اقدام لازم انجام شود تا اجرای عملیات بهسازی ادامه یابد.

معاون فنی و اجرایی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای به همراه مدیران کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان های آذربایجان شرقی و غربی، معاون بهره برداری شرکت ساخت و توسعه آزادراه ها از روند اجرای بزرگراه تبریز- ارومیه نیز بازدید کرد و از نزدیک با مسائل و مشکلات اجرای این پروژه و ایمن سازی آن آشنا شد.

مقبلی، در سفر به آذربایجان شرقی همچنین از عملیات بهسازی جاده میانه –هشترود و عملیات اصلاح نقاط پرتصادف راه های روستایی شهرستان میانه بازدید کرد.

آزادراه زنجان-تبریز بخش چهارم از بزرگراه تهران - تبریز است که از شهر زنجان شروع شده و در نزدیکی تبریز به کمربندی جنوبی این شهر، بزرگراه شهید کسایی، متصل شده و پس از عبور از منطقه صنعتی غرب تبریز به جاده ۱۴ ایران متصل می‌شود.

آذربایجان‌شرقی دارای ۲۳۵ کیلومتر آزادراه، ۴۵۳ کیلومتر بزرگراه، ۹۲۲ کیلومتر راه اصلی، ۲ هزار و ۷۵ کیلومتر راه فرعی و ۱۰ هزار و ۴۴۱ کیلومتر راه روستایی است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر