کد خبر: 1020773
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۹ - ۰۳:۱۵
درگیری چهار برادر با اعضای یک خانواده دیگر به قتل یکی از آن‌ها منجر شد.
سرویس حوادث جوان آنلاین:  ساعت‌۱۹:۳۰ شامگاه سه‌شنبه اول مهر‌ماه قاضی مصطفی واحدی، بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران با تماس تلفنی مأموران کلانتری ۱۵۱‌یافت‌آباد از نزاع دسته‌جمعی حوالی بازار‌آهن شادآباد با خبر و همراه تیمی از کارآگاهان اداره‌دهم پلیس آگاهی راهی محل شد.

تیم جنایی در محل حادثه با جسد مرد ۳۵‌ساله به نام رحیم روبه‌رو شدند که با اصابت ضربات چاقو به قتل رسیده‌بود. بررسی‌های تیم جنایی نشان داد لحظاتی پیش بین اعضای دو خانواده درگیری مرگباری رخ داده است که در جریان رحیم به قتل می‌رسد و دو برادر دیگرش به شدت زخمی و راهی بیمارستان می‌شوند. از سوی دیگر تحقیقات میدانی حکایت از آن داشت که سه‌برادر در بازار آهن نگهبان هستند که از قدیم با سه‌برادر دیگر به نام‌های احمد، رحمت و صمد که آن‌ها هم در بازار آهن کارگری می‌کنند به خاطر مالی و ناموسی اختلاف داشته و قبل از این هم چند باری با هم درگیر شده‌اند.

یکی از شاهدان گفت: لحظه حادثه آن‌ها دوباره با هم درگیر شدند که دیدیم رحیم چوب دستی در دست داشت، اما طرف مقابل سه برادر و تعدادی از بستگانشان که فکر می‌کنم ۱۰‌نفری بودند با چاقو به رحیم و سه برادرش حمله کردند.

آن‌ها با چوب، چماق و چاقو به جان هم افتادند که ناگهان دیدیم رحیم و سه برادرش خونین نقش بر زمین شدند. طرف‌های مقابل با دیدن این صحنه بلافاصله از محل گریختند که ما برای کمک بر بالین چهار برادر زخمی رفتیم و با اداره پلیس و اورژانس تماس گرفتیم. وقتی اورژانس رسید رحیم فوت کرده بود، اما سه برادر دیگر زنده بودند که برای درمان به بیمارستان منتقل شدند. بدین ترتیب همزمان با ادامه تحقیقات درباره این حادثه و انتقال جسد به پزشکی قانونی تیم جنایی راهی بیمارستان شدند و از سه برادر زخمی تحقیق کردند. یکی از برادران گفت: ما از قبل با رحمت و برادرانش به خاطر مسائل مالی و ناموسی اختلاف داشتیم و لحظه درگیری هم آن‌ها با چاقو به ما حمله کردند. من دیدم که رحمت و یکی از بستگانش به نام فرهاد چاقو داشتند و ما چهار برادر را با چاقو زدند.

پس از این مأموران‌پلیس برای دستگیری عاملان حادثه وارد عمل شدند که ساعتی بعد موفق شدند رحمت و دو‌برادرش و فرهاد و یکی دیگر از اعضای درگیری را در مخفیگاه‌شان دستگیر کنند.

متهمان پس از انتقال به اداره آگاهی جرم خود را انکار کردند. رحمت در ادعایی گفت: من درگیری را قبول دارم، اما ما چاقو نداشتیم و خود چهار برادر چاقو داشتند و به ما حمله کردند. من نمی‌دانم چه کسی آن‌ها را با چاقو زد.

متهمان در ادامه برای تحقیقات بیشتر به دستور قاضی مصطفی واحدی در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفتند.

مأموران پلیس در تلاشند تا دیگر اعضای فراری این درگیری مرگبار را دستگیر کنند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار