کد خبر: 1020678
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۷
فرمانده سپاه ناحیه امام هادی (ع) مهرشهر کرج:
فرمانده سپاه ناحیه امام هادی (ع) مهرشهر کرج گفت: دفاع مقدس ارزش هایی را به ما آموخت که نسل به نسل به دست جوان های ما رسیده و آنچیزی که دشمن از انتقال این ارزش ها در هراس هستند.

سرهنگ پاسدار علی شعبانی افزود: انتقال این ارزش ها که از عاشورا و امام حسین (ع) شروع شده، به نسل امروز منتقل شده است.

وی اظهار داشت: ظهور و بروز این ارزش ها را در دوران مختلف انقلاب اسلامی می بینیم به طوریکه دشمنان ۴۰ سال است که با ما می جنگند ولی با انتقال ارزش ها که از دفاع مقدس به نسل امروز نسل به نسل انجام شده مقابل این جنگ ایستاده ایم.

وی گفت: در دوره های مختلف جوانان ما توانستند با تاکید بر ایمان و اعتقادشان کشورمان را به این جایگاه در جهان برسانند که در بسیاری از موضوعات همچون انرژی هسته ای، پزشکی، موشکی، نانو و... حرف برای گفتن داشته باشد.

شعبانی افزود: همچنین جوانان ما در دفاع از حرمین شریفین در سوریه به دشمنان تکفیری ضربات زیادی زدند که ناشی از انتقال فرهنگ دفاع مقدس بود به جوانانی بود که زمان دفاع مقدس را درک نکرده بودند.

وی بیان داشت: بعد از آن دوران مختلف، از اواخر سال گذشته جوانان کشور ما با روحیه بسیجی در مبارزه با بیماری کرونا وارد شدند و اجازه ندادند تا التهاب و استرسی که کشورهای اروپایی را درگیر کرده بود، کشور ما را فرابگیرد و این التهاب را کاهش دادند.

تمام کشورهای دنیا از دفاع مقدس درس گرفتند

فرمانده سپاه ناحیه امام هادی (ع) کرج خاطرنشان کرد: تمام کشورهای دنیا چه دوست و چه دشمن از دفاع مقدس ما درس گرفتند، دشمنان ما فهمیدند که نمی توانند با انقلاب اسلامی مبارزه نظامی کنند و اگر وارد مبارزه با جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی بشوند شکست خواهند خورد که در هشت سال دفاع مقدس آن را تجربه کردند و درس گرفتند و خودشان بر آن اذعان دارند.

وی با بیان اینکه آنان از ایدئولوژی جوانان و فهمیده های ما می ترسند و از آن درس گرفتند، گفت: کشورهای دوست همچون سوریه، لبنان و فلسطین که دلشان برای اسلام می تپد از انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ما نیز درس گرفتند و فهمیدند که باید روی پای خودشان بایستند و در مقابل ظلم، زور و جور هر کشوری بایستند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار