کد خبر: 1020538
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۵
با حضور خانواده های شهدا و ایثارگران
آیین سراسری تجلیل و تکریم از پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت دوشنبه 31 شهریور همزمان با سالروز آغاز دفاع مقدس در نمایشگاه بین المللی مشهد برگزار شد.

مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی گفت: امروز نیروهای مسلح در کنار مردم ایران منسجم تر از گذشته به عنوان سرباز ولی امر مسلمین پای آرمان‌های انقلاب اسلامی ایستاده اند و تا نابودی کامل مستکبران و سقوط کاخ‌های ظلم در سراسر جهان در این مسیر به پیش خواهند رفت.
سردار حسینعلی یوسفعلی زاده به آغاز فعالیت ستاد استانی گرامی‌داشت چهلمین سال دفاع مقدس از روز سوم خرداد اشاره کرد و افزود: با تشکیل ۵۰۰ستاد فرعی در دستگاه‌های اداری، رسته‌های مختلف نیروهای نظامی استان و نهادهای شهرستانی از سوم خرداد تا به امروز هزار برنامه در این راستا اجرا کرده‌اند و این برنامه‌ها نیز تا ۲۹ اسفند سال۹۹ به عنوان چهلمین سالگرد این رویداد مهم ادامه خواهد داشت.
در این مراسم تولیت آستان قدس رضوی، استاندار، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران، فرماندهان نظامی و انتظامی، و تنی چند ازخانواده شهدا، جانبازان و آزادگان شاخص استان خراسان رضوی نیز حضور داشتند. 
 در آیین تجلیل و تکریم سراسری، رهبر معظم انقلاب به صورت ارتباط تصویری سخنرانی و فرمانده کل قوا از یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس و مقاومت، تجلیل شد.
در نمایشگاه بین المللی مشهد، دستاوردهای 40 ساله انقلاب و دفاع مقدس با شرکت دستگاه‌ها، نهادها و یگان‌های نظامی به نمایش گذاشته شد.
 شرکت کننده گان در این مراسم از غرفه بنیاد شهید و امورایثارگران بازدید کردند.
بنیادشهید و امور ایثارگران خراسان رضوی ویزه برنامه های مختلفی را در این ایام ویژه خانواده‌های شهدا، جانبازان و آزادگان برگزار می کند.
گفتنی است؛ سند هویت انقلابی مردم خراسان رضوی، پرونده 17 هزار و 283 شهید، 49 هزار و 699 جانباز و 3395 آزاده است که به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران عزت بخشیدند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار