کد خبر: 1020533
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۴
طبق آخرین آمار جهانی تاکنون ۳۱ میلیون و ۴۹۰ هزار نفر در سراسر دنیا به بیماری کرونا-کووید۱۹- مبتلا شده‌اند.
سرویس جامعه جوان آنلاین: بر اساس آخرین آمار جهانی پایگاه اطلاعاتی "worldometer" تا صبح امروز ۳۱ میلیون و ۴۹۰ هزار و ۳۱۱ نفر در جهان به ویروس کرونا ــ کووید ۱۹ ــ مبتلا شده‌اند که از این تعداد، ۹۶۹ هزار و ۳۶۲ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

از مجموع تعداد مبتلایان در جهان، تاکنون ۲۳ میلیون و ۱۱۹ هزار و ۴۱۹ نفر بهبود یافته و توانسته‌اند این بیماری را شکست دهند.

کشور آمریکا با بیشترین تعداد مبتلایان در جهان با افزایش ۴۱ هزار و ۴۴۸ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۷ میلیون و ۴۶ هزار و ۲۱۶ نفر رسیده است؛ تاکنون ۲۰۴ هزار و ۵۰۶ آمریکایی مبتلا به کووید ۱۹ در این کشور جان خود را از دست داده اند.

کشور هند پس از آمریکا در رده دوم جهان قرار دارد که با افزایش ۸۴ هزار و ۸۳ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۵ میلیون و ۵۶۲ هزار و ۶۶۳ مبتلا رسیده است؛ در این کشور تعداد ۸۸ هزار و ۹۶۵ نفر جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده‌اند.

کشور برزیل به عنوان سومین کشور جهان با افزایش ۱۵ هزار و ۴۵۴ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۴ میلیون و ۵۶۰ هزار و ۸۳ مبتلا رسیده است؛ تاکنون ۱۳۷ هزار و ۳۵۰ برزیلی جان خود را از دست داده‌اند.

کشور‌های روسیه، پرو، کلمبیا، مکزیک و اسپانیا نیز به‌ترتیب با یک میلیون و ۱۰۹ هزار و ۵۹۵, ۷۷۲ هزار و ۸۹۶, ۷۷۰ هزار و ۴۳۵, ۷۰۰ هزار و ۵۸۰ و ۶۷۱ هزار و ۴۶۸ مبتلا در رده‌های چهارم تا هشتم جهان قرار گرفته‌اند.

همچنین کشور‌های آفریقای جنوبی با ۶۶۱ هزار و ۹۳۶ و آرژانتین با ۶۴۰ هزار و ۱۴۷ مبتلا در رده‌های نهم و دهم جهان قرار دارند.

از لحاظ تعداد بهبودیافتگان نیز کشور‌های هند، آمریکا و برزیل به ترتیب با ۴ میلیون و ۴۹۷ هزار و ۸۹۷, ۴ میلیون و ۲۹۹ هزار و ۵۲۵ و ۳ میلیون و ۸۸۷ هزار و ۱۹۹ بهبودیافته در رده‌های اول تا سوم قرار دارند.

جدول زیر آخرین تغییرات تعداد مبتلایان، فوتی‌ها و بهبودیافتگان کرونا در سطح جهان را (مربوط به ۱ ساعت گذشته) نشان می‌دهد:
 
جدیدترین آمار جهانی کرونا سه شنبه ۱ مهر ۹۹
منبع: تسنیم
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار