کد خبر: 1020515
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۵
عضو شورای شهر اعلام کرد؛
عضو شورای شهرمشهد، با اشاره به افزایش قیمت‌ها گفت: در آغاز به کار شورای پنجم قیمت اجرای هر کیلومتر از قطار شهری ۲۰۰ میلیارد تومان بود در حالی که اکنون به ۸۰۰ میلیارد تومان افزایش پیدا کرده است.

مجتبی بهاروند در نطق پیش از دستور یکصد و ششمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اظهار کرد حفاری خط سه بدون توقف ادامه دارد و قرار است پایانه مسافربری تا میدان شهدا به طول ۱۵ کیلومتر از خط سه در سال ۱۴۰۰ به بهره‌ب رداری شود.
وی افزود: همچنین اتصال انتهای خواجه ربیع به شهرک شهید باهنر از طریق خط چهار قطار شهری نیز تعریف شده است.
عضو شورای شهرمشهد با بیان اینکه ما در حوزه گسترش حمل ‌و نقل پاک رتبه نخست کشور را داریم، بیان کرد: تا پایان سال میزان مسیر ویژه دوچرخه در مشهد به 248 کیلومتر خواهد رسید در حالی که تهران تنها 60 کیلومتر مسیر دوچرخه دارد.
بهاروند ادامه داد: طی سه سال گذشته تعداد ۳۸۶ دستگاه اتوبوس و مینی ‌بوس به ناوگان تزریق کردیم این در حالی بود که رقم خریداری اتوبوس از ۵۰۰ میلیون به ۳ میلیارد تومان رسیده است.
در مفهوم دفاع مقدس آزادگی و رهایی نهفته است

در ادامه اجلسه علنی امروز شورای اسلامی شهر، محمد حسین ودیعی، رئیس کمیسیون ویژه ایثارگران شورای اسلامی شهر مشهد نیز با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهارکرد: دو بعد مشخص در حوزه دفاع مقدس را می‌توان بر زبان جاری ساخت، بعد اول ویژگی‌های منحصر به‌ فرد و بعد دوم سختی ‌ها و ناملایماتی بود که نمونه آن آواره شدن سه میلیون نفر از مردم کشور در همان روزها بود.
وی اضافه کرد: در مفهوم دفاع مقدس رهایی و آزادگی نهفته است و دفاع مقدس به ما آموخت که می‌توان برای اندیشه، انسجام و دفاع از کشور جان داد.
رئیس کمیسیون ویژه ایثارگران شورای اسلامی شهر مشهد گفت: در وضعیت کنونی با آموزه هایی از دفاع مقدس ما از دل همبستگی ملی به چیزی به نام اقتصاد ملی نیاز داریم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار