کد خبر: 1020249
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۲
رییس فدراسیون وزنه‌برداری در حاشیه مجمع سالانه این فدراسیون گفت: از نظر تجهیزات با مشکل و فرسودگی روبه‌رو هستیم.
سرویس ورزشی جوان آنلاین: علی مرادی در حاشیه مجمع سالیانه فدراسیون وزنه برداری بیان کرد: مجمع با توجه به شرایط ویژه در کشور به صورت وبینار برگزار شد. مباحثی مطرح و گزارش کارها ارائه شد که مورد تصویب مجمع هم قرار گرفت. امیدوارم حمایت های بیشتر کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش استمرار داشته باشد.

مرادی در مورد اینکه صورت حساب های مالی به دست برخی از اعضا نرسیده است، گفت: یک هفته قبل تمام آیین نامه ها و صورت های مالی به وزارت ورزش دادیم و احتمالا ادارهات کل استان ها با هیات ها هماهنگی لازم نداشتند از این رو به دست به برخی نرسید. البته آن روسای هیات ها تماس گرفتند و اطلاع دادند که شخصا دبیر فدراسیون برایشان دوباره ارسال کرد.

مرادی در پاسخ به این پرسش که فدراسیون برای برگزاری اردو و آمادگی برای المپیک شرایط مساعدی دارد یا خیر تاکید کرد: از لحاظ تجهیزات مشکلاتی داریم چون تولیدات داخل فاقد استاندارد های جهانی است. البته برای کارهای آموزشی تولیدات داخل کفایت می کند. اردوهای تیم ملی تحت پروتکل های بهداشتی باید انجام شود و بحث تجهیزات هم مهم است اما از این جنبه مشکلاتی داریم مجددا برای حل آن با وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک در حال رایزنی خواهیم بود.

او ادامه داد: کادر فنی برنامه ای را اعلام کرده و قرار است از آبان ماه برنامه شروع شود. با در نظر گرفتن محدودیت هایی، اردوها و لیگ را شروع می کنیم. و البته حفظ سلامتی قهرمانان مورد توجه خواهد گرفت. از طرفی شرایط فدراسیون جهانی شرایط آشفته ای است و تقویم درستی ندارد. این ضعف عمده ای است که فدراسیون جهانی و باید هر چه زودتر حل کند.

او در مورد اینکه حقوقی که کمیته ملی المپیک برای المپیکی ها پرداخت کرد بین چند نفر تقسیم می شود، تصریح کرد: مبلغی کمیته ملی المپیک پرداخت کرد، برای سه ورزشکار و یک نفر مربی بود. ما علاکه بر آن حقوقی هم خودمان به چهار ورزشکار و دو نفر دیگر از مربیان پرداخت کردیم. حتی به دو نفر از بانوان که در برنامه المپیکی حضور ندارند حق الزحمه ای قائل شدیم و جا دارد از کمیته ملی المپیک سپاسگزاری کنم.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار