کد خبر: 1020196
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۱
وزیر‌آموزش و پرورش با اشاره به اینکه برای اجرای سند ۲۰۳۰ در این وزارتخانه مصداق بیاورید، گفت: تعطیلی آموزش لطمات بسیاری را برای دانش‌آموزان به همراه دارد.
سرویس جامعه جوان آنلاین: محسن حاجی میرزایی در مراسم آغاز سال تحصیلی جدید دانشگاه شهید رجایی و فرهنگیان، اظهار کرد: ما این روز‌ها در فضای رسانه‌ای مورد نقد قرار می‌گیریم که چرا سال تحصیلی را آغاز کردیم و آیا نگران سلامت دانش‌آموزان نیستیم.

وی افزود: ما با یک مسئله بزرگ اجتماعی روبرو هستیم و آن هم اینکه اگر جریان آموزش اختلال پیدا کند آثار جسمی، روانی، اجتماعی و روحی برای دانش‌آموزان و آینده کشور دارد و از آن سو نگران سلامت فرزندانمان هستیم.

وزیر آموزش و پرورش گفت: افراد علاقهمند به حل مسئله باید راه حل بدهند که آیا می‌توان در کنار مراقبت از سلامت دانش‌آموزان به استمرار آموزش نیز کمک کرد. تعطیلی آموزش دستاوردی را ندارد و آثار آن را چه کسی می‌تواند اندازهگیری کند.

وی ادامه داد: تمام کشور‌های دنیا بر شروع سال تحصیلی تأکید دارند و ما هم سال تحصیلی را آغاز کردیم، به نگرانی خانواده‌ها اهمیت دادیم و هیچ الزامی به خانواده‌ها نداشتیم بلکه خود را موظف کردیم که آموزش را در دسترس همه جامعه قرار دهیم البته به انتخاب خانواده‌ها احترام می‌گذاریم.

حاجی‌میرزایی بیان کرد: اگر از ما بپرسند که کدام آموزش را ترجیح می‌دهید باید بگویم آموزش حضوری کارکرد گسترده‌تری دارد، اما اگر امکان آموزش حضوری نباشد، آموزش غیرحضوری داریم و امکانات برای هرگونه آموزش وجود دارد، براساس پیشبینی‌ها هیچ دانش‌آموزی محروم از آموزش نخواهد بود.

به آموزش و پرورش برای اجرای ۲۰۳۰ تهمت می‌زنند

وی گفت: ما به سلامت اهمیت بسیار زیادی می‌دهیم و در سلامت هم معیار ما فرماندهی سلامت کشور است، مثل هر موضوع دیگری ممکن است نظرات گوناگون وجود داشته باشد، اما ما به مسئولان سلامت کشور اعتماد می‌کنیم.

حاجی میرزایی با اشاره به اینکه در آموزش و پرورش هیچ مسئولی دنبال ۲۰۳۰ نیست، متذکر شد: اجرای این سند تهمت به آموزش و پرورش است، اگر کسی در جایی اشتباهی کرد بابد مصداقی مطرح شود، اجازه ندهیم که مرجع صلاحیتدار جامعه خدشهدار شود، هر جایی در سراسر این سرزمین سند ۲۰۳۰ اجرا شد با آن مقابله می‌کنم.
منبع: تسنیم
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
Amir
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۱
0
0
حاجی میرزایی اگر راست میگی چرا در طی 2 روز نظرت 180درجه برگشت فقط می خواستی چک های مورد نظر را بگیری.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار