کد خبر: 1019854
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۷
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان گفت: هفته دفاع مقدس فرصتی مغتنم برای بازتولید آرمان های انقلابی و ارزش های دینی است.

حجت‌الاسلام سیدمحمد سادات در آستانه چهلمین سالگرد دفاع مقدس، در گفت‌وگو با خبرنگاران در سنندج، این حماسه ماندگار را چون نگینی ارزشمند بر تارک تاریخ حماسه‌سازی آزادگان جهان دانست که همچنان در حال درخشش است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان گفت: دفاع مقدس داستان هشت سال دفاع جانانه و مقاومت و مظلومیت ملتی است که قله‌های سربلند ایثار، حماسه و شرف را در راه دفاع از کیان، مکتب، انقلاب و میهن اسلامی خویش فتح نمودند.

وی ادامه داد: هفته دفاع مقدس احیاکننده خودباوری مردمی بود که سالیان سال در زیر یوغ رژیم ستمشاهی عزت و غرور آنها خدشه‌دار شده بود و بار دیگر با اعتماد به نفس و عزتمندی، با تعبد در برابر ولایت و مرجعیت و با پشتوانه بسیج مردمی تحت حاکمیت اسلام، تار و پود اسارت و ذلت را در برابر شیاطین زمان و قدرت‌های استکباری گسستند و قدرت بازدارندگی و اراده پولادین خود را به رخ جهانیان کشیدند.

حجت‌الاسلام سادات خاطرنشان کرد: دفاع مقدس منبعی سرشار و ارزشمند برای بازتولید آرمان‌های انقلابی و ارزش‌های دینی نظیر غیرت، رشادت، شهادت‌طلبی و ایثار و گنجینه‌ای  از شرف، مردانگی و حماسه ملتی نجیب و آزاده همراه با عطر معنویت و اخلاص و شهادت است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان در پایان گفت: بر همگان فرض است نسبت به حفظ ارزش‌های دفاع مقدس و انتقال آموزه‌های آن به نسل جوان و نوجوان که اطلاع چندانی از آن حماسه‌ها ندارند اهتمام ورزند، به ویژه در سرزمین فداکاری‌های بزرگ، کردستان قهرمان که با نقدیم بیش از 5400 شهید بومی و نثار خون بیش از ۲۶ هزار شهید تاثیری عظیم در دوران جنگ تحمیلی داشته و هر وجب از این خاک مقدس قدمگاه شهدا و ایثارگران پر افتخار ایران اسلامی است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر