کد خبر: 1019736
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۸
رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران از افتتاح۳ بوستان جدید در پایتخت طی دو هفته آینده در مناطق ۱۴، ۱۲ و ۶ خبر داد.
سرویس جامعه جوان آنلاین: زهرا صدراعظم نوری، رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران درباره افتتاح بوستان‌های جدید در پایتخت اظهار داشت: در روز‌های پایانی شهریور و اوایل مهر سال جاری از محل اعتبارات کمیسیون ماده ۷ سه بوستان جدید در پایتخت به بهره‌برداری می‌رسند.

وی افزود: بوستان وثوق‌الدوله در منطقه ۱۴، بوستان هرندی در منطقه ۱۲ و بوستان زندگی در منطقه ۶ بوستان‌هایی هستند که طی یک تا دو هفته آینده در پایتخت به بهره‌برداری می‌رسند.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران ادامه داد: در حال حاضر تهران دارای بیش از ۲۲۰۰ بوستان جنگلی، بوستان بزرگ مقیاس و محلی است و تقریبا هر محله از شهر تهران یک بوستان دارد.

نوری گفت: البته از ۳۵۲ محله تهران بر اساس آخرین بررسی‌ها ۱۲ محله فاقد بوستان بود که با اقدامات انجام گرفته برای ۵ تا ۷ محله تمهیدات لازم برای ایجاد بوستان فراهم شد و تملک‌هایی جهت گسترش فضای سبز در پایتخت صورت گرفت.

وی بیان داشت: بنابر این می‌توان گفت که تنها ۵ محله تهران فاقد بوستان است که طی یک‌سال آینده ساز و کار لازم برای ایجاد بوستان در این محلات هم فراهم می‌شود و مدیریت شهری برنامه‌ریزی‌های لازم را جهت توسعه هر چه بیشتر فضای سبز در پایتخت در نظر گرفته است.
منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار