کد خبر: 1019710
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۲
معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی خبرداد:
معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی گفت: علی‌رغم میل باطنی، امسال نمی‌توانیم پذیرای زائران پیاده حضرت ثامن الحجج (ع) در دهه آخر صفر باشیم.

محمدصادق براتی در جلسه کارگروه زائران و گردشگران خارجی استان اظهار کرد: باتوجه به شیوع بیماری کرونا و نیز تصمیم ستاد کرونای استان، متاسفانه امسال نمی‌توانیم پذیرای مشتاقان حضرت رضا (ع) در مشهد مقدس در ایام پایانی ماه صفر باشیم.
وی افزود: هرساله خراسان رضوی و مشهد مقدس پذیرای سیل مشتاقان اهل بیت علیه السلام خصوصا زائران حضرت رضا (ع) بود که متاسفانه با شیوع این بیماری، علی‌رغم آمادگی تمامی دستگاه‌ها و‌کمیته‌های ۱۴ گانه ستاد دهه پایانی ماه صفر، نمی‌توانیم پذیرای زائران پیاده آن حضرت باشیم و در این خصوص با استانداران سراسر کشور مکاتبه خواهد شد تا اعزام زائر نداشته باشند.
معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی در ادامه با اشاره به اهمیت آمار زائران غیر ایرانی خاطرنشان کرد: هدف از تشکیل این کارگروه دستیابی به یک آمار دقیق در حوزه زائران غیر ایرانی است تا بر اساس آن با سیاستگذاری و برنامه‌ریزی مناسب، امر زیارت را برای زائران تسهیل نماییم.
براتی تاکید کرد: باید در خصوص تهیه آمار و ارقام زائران غیر ایرانی به یک ساز و کار مشخص و مدون برسیم تا بر اساس آن در زیرساخت‌ها، هتل‌ها، اماکن اقامتی و خدمات ظرفیت‌سازی کنیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار