کد خبر: 1019445
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۳
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس یک روز قبل از دیدار تیمش برابر التعاون عربستان گفت: ما پرسپولیس هستیم و مثل همیشه برای پیروزی می‌جنگیم.
سرویس ورزشی جوان آنلاین: یحیی گل‌محمدی، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری پیش از دیدار تیمش با التعاون عربستان از هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: در ابتدای صحبت‌هایم باید از فدراسیون فوتبال قطر تشکر کنم که برگزاری این مسابقات را به صورت متمرکز بر عهده گرفت. این بهترین راه برای ادامه مسابقات بود. از این بابت خوشحالیم. از AFC برای برگزاری مسابقات به این شکل تشکر می‌کنم.

وی ادامه داد: فردا بازی مهمی داریم. این بازی شبیه فینال است. در واقع همه بازی‌های ما به این شکل است. انگیزه بالایی برای این مسابقه داریم. می‌دانیم بازی سختی در پیش است. التعاون صدرنشین این گروه است و قطعا خودش را برای آماده این بازی کرده است. ما هم پرسپولیس هستیم و مثل همیشه برای پیروزی می‌جنگیم. خوشحالم که با این گروه از بازیکنان کار می‌کنم. همیشه قلب بزرگی داشتند و با روحیه بالا برای پیروزی کار می‌کنند.

سرمربی پرسپولیس در واکنش به جدایی علی علیپور و مهدی ترابی از پرسپولیس و وضعیت تیمش گفت: درست است که دو بازیکن را از دست دادیم، اما چند بازیکن خوب خریدیم که عاشق تیم هستند و برای سربلندی تیم تلاش می‌کنند. ما زمان کافی برای هماهنگی نداشتیم، اما آن‌ها انگیزه بزرگی دارند که در این تیم موفق شوند.

گل‌محمدی تاکید کرد: در چند روز گذشته تمرینات خوبی داشتیم. به شخصه به این بازی‌ها امیدوارم. مهم این است که می‌دانم بازیکنانم برای کسب سه امتیاز این بازی با تمام وجود تلاش می‌کنند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار