کد خبر: 1019282
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۰
چهار نماینده فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا که در هتلی مشترک اسکان پیدا کرده‌اند، از نحوه میزبانی قطر به کنفدراسیون فوتبال آسیا شکایت کردند و خواستار رسیدگی به مشکلاتشان شدند.
سرویس ورزشی جوان آنلاین: تیم های فوتبال پرسپولیس، استقلال، شهرخودرو و سپاهان اصفهان برای ادامه رقابت های لیگ قهرمانان آسیا که بطور متمرکز در کشور قطر برگزار می شود با تصمیم کمیته مسابقات در هتل «ازدان پالاس» اسکان پیدا کردند.

این هتل شش طبقه که ظاهری مجلل دارد غیر از نمایندگان فوتبال ایران پذیرای تیم های پاختاکور ازبکستان و الشرطه عراق نیز هست.

AFC هر طبقه از این هتل را به یک باشگاه اختصاص داده تا با توجه به بیماری کرونا مانع از شیوع این ویروس شده و رفت و آمد بازیکنان را کنترل کند.

با این حال نمایندگان فوتبال ایران به دلیل مشخص نشدن جواب تست کرونای تمام اعضای خود همچنان بایستی وعده های غذایی را بطور اختصاصی و دو نفره در اتاق هایشان صرف کنند.

نحوه پذیرایی میزبان به مذاق نمایندگان هیچ یک از تیم ها خوش نیامده است. از قرار معلوم برنامه ریزی برای استفاه از سالن های بدنسازی این هتل از سوی AFC بسیار اندک است تا مشکلات فراوانی را در روند آماده سازی تیم ها ایجاد کند.

همچنین در دو روز گذشته ناهار تمام اعضای تیم های ایرانی قرار بود راس ساعت ۱۳ سِرو شود اما با تاخیر یکساعته و با پذیرایی بصورت غذای سرد بوده است.

رفتار مسئولان AFC و بخش خدمات این هتل اعتراض مدیران باشگاه های ایرانی را در آورده است تا جاییکه هر یک از باشگاه ها بطور جداگانه نامه ای را در راستای شکایت از این موضوع به AFC ارسال کردند. باشگاه پرسپولیس که شب گذشته اعتراض رسمی خود را به مسئولان اجرایی لیگ قهرمانان آسیا داد قصد دارد امروز هم نامه ای را در این راستا ارسال کند.

همچنین مدیران هر چهار باشگاه ایرانی قصد دارند امشب شکایتی مشترک را تنظیم کرده و ارسال کنند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار