کد خبر: 1018872
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۴
سید اسماعیل موسوی گفت: ساعت ۱۸ امروز اخذ رای خاتمه می‌یابد و پس از تجمیع نتایج، ستاد انتخابات وزارت کشور نتیجه را اعلام خواهد کرد.
سرویس سیاسی جوان  آنلاین:  سید اسماعیل موسوی سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت: همکاران ما در ۳۴۰۰ شعبه از امروز صبح مستقر شده‌اند و ستاد انتخابات کشور هم فرآیند رای گیری را به صورت لحظه‌ای در سراسر کشور رصد می‌کند. تمام تلاش ما این بوده با رعایت پروتکل‌های بهداشتی دغدغه مردم را کم کنیم و شعبات را به اقلام بهداشتی مجهز کردیم و در عین حال به مردم هم برای حضور در شعب اخذ رای توصیه به رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری کردیم.

وی با طرح این پرسش که چه کسانی می‌توانند در این مرحله رای دهند، اظهار داشت: کسانی که در اسفند‌ماه ۹۸ در همین حوزه‌های انتخابیه رای داده‌اند می‌توانند به همین حوزه‌ها مراجعه و رای دهند و گروه دوم هم کسانی هستند که اصلا رای نداده‌اند می‌توانند در حوزه انتخابیه مدنظر خود رای بدهند.

موسوی خاطر نشان کرد: متولدین روز ۲۱ شهریور ماه سال ۱۳۸۱ و قبل از آن می‌توانند با حضور در شعب رأی دهند. اثر انگشت را بدلیل انتقال ویروس کرونا حذف کرده‌ایم.

سخنگوی ستاد انتخابات کشور خاطر نشان کرد: طبق قانون انتخابات در ۱۰ ساعت برگزار می‌شود و ساعت ۱۸ امروز اخذ رای خاتمه می‌یابد و بلافاصله شمارش آغاز می‌شود.

وی بیان داشت: پس از تجمیع نتایج، ستاد انتخابات وزارت کشور نتیجه را اعلام خواهد کرد.
منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار