کد خبر: 1018812
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۳
مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان:
در نشستی که با حضور مدیرعامل شرکت گازاستان اصفهان و فرمانده نیروی انتظامی استان برگزار شد، راههای تقویت همکاری های فی مابین و نحوه ی توسعه روش های حفاظت از تاسیسات گازرسانی استان مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان ،به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان اصفهان، در این نشست که در محل نیروی انتظامی استان برگزار شد مهندس علوی مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان و هیئت همراه ضمن تبریک انتصاب سردار میرحیدری به عنوان فرمانده جدید نیروی انتظامی استان، صیانت از تاسیسات گازرسانی به منظور استمرارو پایداری جریان گاز را با بهره گیری از توان ، ظرفیتها و پتانسیل های بالای نیروی انتظامی بسیار مهم خوانده و درخواست داشت تا این عزیزان همچون گذشته این شرکت را مورد عنایت قراردهند .

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان

 با ارائه گزارشی از وضعیت گازرسانی در سطح استان اصفهان اظهار داشت: همکاری نیروی انتظامی در زمینه های مختلف با شرکت گاز بسیار مطلوب بوده و بر خود لازم می دانیم از زحمات این مجموعه تشکر نماییم.

مهندس علوی، بیان داشت: نیروی انتظامی در برقراری امنیت در سطح استان موفق بوده و این امنیت مرهون مسئولیت پذیری و مدیریت قوی مدیران این حوزه می باشد.

درهمین راستا سردار میرحیدری، فرمانده نیروی انتظامی استان، نیز ضمن خوشامدگویی و ابراز خرسندی از حضور مدیرعامل شرکت گاز استان و هیئت همراه وی، آمادگی خود را در زمینه بررسی و مرتفع نمودن مشکلات شرکت گاز بویژه در زمینه حفاظت و تامین امنیت تاسیسات گازرسانی و موارد مرتبط دیگر اعلام نمود.

سردار میرحیدری، در ادامه افزود: پلیس معمولا با همه سازمان ها و ارگانها تعامل سازنده ای دارد و در این راستا، بر اساس نوع خدمات رسانی به مردم شریف استان با بعضی از سازمانها مانند شرکت گاز تعامل بسیار نزدیکی و خوبی دارد.

فرماندهی نیروی انتظامی استان، تصریح نمود: ضرورت حضور بموقع خودروهای امدادی در صحنه حادثه قطعاً به مهار حادثه و جلوگیری از خسارت های مالی و جانی منجر می شود که در همین زمینه، ارتباط و تعامل بیشتری را ایجاب می نماید.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر