کد خبر: 1018755
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۶
فرماندار مراغه:
معاون استاندار آذربایجان‌شرقی و فرماندار ویژه شهرستان مراغه گفت: حضور دانش آموزان در مدارس اختیاری است و هیچ ارگان و نهادی نمی‌توانند دانش آموزان را مجبور به حضور در مدارس کند.

 سید علی موسوی روز چهارشنبه در جلسه ستاد مقابله با کرونای شهرستان مراغه اظهار داشت: حضور دانش آموزان در مدارس از سوی رییس جمهور و وزیران دستگاه های متولی اختیاری اعلام شده است و دانش آموزان می توانند از سامانه شاد و برنامه های تلویزیونی استفاده کنند.
وی گفت: هر چقدر در مدارس پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی رعایت می شود متاسفانه از مسیر خانه تا مدرسه دانش آموزان رعایت نمی کنند و این خود مهمترین علت افزایش آمار کرونا در شهرستان است.
فرماندار مراغه به افزایش آمار کودکان کرونایی شهرستان اشاره کرد و گفت: متاسفانه رعایت نکردن الزام های بهداشتی و تجمع در جلوی مدارس و بسیاری از موارد دیگر موجب افزایش آمار کودکان کرونایی از سه نفر به بیش از ۱۶ نفر شده است.
موسوی از هیات های حسینی که در دهه محرم پروتکل ها و دستورالعمل های ستاد ملی کرونا را رعایت کردند، قدردانی کرد و گفت: بیشتر هیات های عزاداری در دهه محرم پروتکل های بهداشتی را رعایت کردند و متاسفانه تعداد کمی از هیات ها و مردمی که به تماشای مراسم می آمدند دستورالعمل ها را رعایت نکردند.
وی گفت: اصحاب رسانه و سازمان های مردم نهاد نقش موثری در فرهنگ سازی و تشویق مردم به رعایت دستورالعمل ها در مراسم و مدارس دارند و ستاد شهرستانی کرونا نیازمند همراهی آنهاست.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر