کد خبر: 1018706
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۳
مالک تراکتور امشب یک دیدار مهم برای مذاکره با گزینه سرمربیگری تیمش برگزار می‌کند.
به گزارش جوان آنلاین به نقل ازآناج، نیمکت تیم فوتبال تراکتور پس از قهرمانی در جام حذفی وضعیت نامعلومی پیدا کرده و گزینه‌های مختلفی نیز برای جایگزینی ساکت الهامی مطرح گردیده که آخرین آن‌ها در نوع خود شگفت‌انگیز است.

در شرایطی که گفته می‌شد تراکتوری‌ها با علی دایی به توافق نهایی رسیده‌اند، اما ممنوع‌الفعالیت بودن این مربی باعث شد تا باشگاه تبریزی از مذاکرات با دایی عقب‌نشینی کرده و به سراغ گزینه‌های دیگر برود.

پس از منتفی شدن حضور دایی در تبریز، خبرگزاری فارس از علیرضا منصوریان و جواد نکونام به عنوان گزینه‌های جدید باشگاه تراکتور رونمایی کرد و این درحالی است که خبر متفاوتی به دست ما رسیده است.

شنیده‌های آناج از یک منبع موثق حاکی است محمدرضا زنوزی مالک باشگاه تراکتور امشب قرار است با علی کریمی نشست مهمی را برگزار و در این دیدار برای هدایت تیم تراکتور با وی گفتگو کند.

علی کریمی که از اسطوره‌های فوتبال ایران است، در اواخر دوران بازیگری خود یک فصل با پیراهن تراکتور بازی کرده و با این تیم به مقام قهرمانی جام حذفی نیز دست یافت و بعد از آن بود که کفش‌هایش را آویخت.

جادوگر در عرصه مربیگری، اما تاکنون توفیقی نداشته است. او کارش را به عنوان دستیار کارلوس کی‌روش در تیم ملی شروع کرد و سپس مدت کوتاهی در لیگ برتر سرمربی تیم‌های نفت تهران و سپیدرود رشت بود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار