کد خبر: 1018617
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۹
مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل:
مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: زمین مورد نیاز برای ۲ هزار متقاضی مسکن ملی در شهر اردبیل تامین شده و در اختیار سازندگان و پیمانکاران قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، محبوب حیدری در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه زمین به شکل رایگان تامین شده و در اختیار سازندگان و پیمانکاران قرار گرفته، اظهار کرد: متقاضیان در قالب این طرح هیچگونه مبلغی را از بابت زمین پرداخت نمی‌کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان افزود: بزودی در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر عملیات اجرایی مسکن ملی شروع می شود و در این مناطق زمین مورد نیاز برای ساخت واحد مسکونی تامین شده است.

وی با بیان اینکه تلاش دولت بر این است افراد فاقد مسکن صاحبخانه شوند،گفت: عملیات ساخت ۵۴۰ واحد در استان آغاز شده و اتمام آن بسته به آورده متقاضی است.

حیدری به واگذاری زمین برای احداث این واحدها اشاره کرد و افزود: برای تعاونی‌ها و سازندگان زمین مورد نیاز در شهرک نیایش، الهیه و وحدت اردبیل تامین شده تا نسبت به ساخت واحدهای مسکونی طرح اقدام ملی همت کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بیان کرد: قیمت ساخت و ساز این واحدها پایین است و در کنار آن پروژه‌های مشارکتی نیز در حال اجراست.

حیدری از افزایش  وام ۱۰۰ میلیون تومان به ۲۰۰ میلیون تومان برای ساخت مسکن ملی خبر داد و گفت: واحدهای مسکونی اقدام ملی در متراژ ۸۵ تا ۹۲ متر احداث می‌شود و تلاش بر طراحی و اجرای نمای مناسب و کیفیت اجرای پروژه‌هاست.

وی بیان کرد: پیش بینی می‌شود در قالب طرح اقدام ملی تولید مسکن ۳ هزار نفر واجد شرایط در استان اردبیل باشند که درثبت نام اولیه ۹ هزار نفر متقاضی شده‌اند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر