کد خبر: 1018610
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۶
سرپرست اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری خراسان رضوی؛
جلسه کمیته فضای مجازی نمایشگاه هفته دفاع مقدس خراسان رضوی با حضور سرپرست اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی استان خراسان رضوی،جلسه کمیته فضای مجازی نمایشگاه دفاع مقدس استان در محل استانداری برگزار و راهکارهای بهتر برگزار شدن این نمایشگاه مورد نقد و بررسی قرار گرفت.
حسن گوهرپور سرپرست اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری خراسان رضوی در این جلسه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دوران دفاع مقدس بر استفاده حداکثری از تمام ظرفیت‌های موجود برای هر چه باشکوه‌تر برگزار شدن این نمایشگاه تاکید کرد.
مسئول کمیته فضای مجازی نمایشگاه دفاع مقدس استان نیز در ادامه این جلسه با تاکید بر مشارکت همه جانبه دستگاه‌های عضو کمیته گفت: امسال با توجه به شیوع بیماری کرونا و عدم بازدید عمومی از نمایشگاه هفته دفاع مقدس لازم است این کمیته تلاش مضاعفی داشته باشد تا بتواند هرچه بهتر نمایشگاه را در فضای مجازی به عموم مردم معرفی کند.
مرتضی محمودی افزود: هفته دفاع مقدس فرصت خوبی است تا بتوانیم به جوانان و نوجوانان فرهنگ ایثار و پایداری را منتقل کنیم.
در  این جلسه نماینده دستگاه‌ها، نهادها و رسانه‌هایی از جمله بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، شهرداری مشهد، فرماندهی انتظامی، سپاه امام رضا(ع)، بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، فرماندهی ارتش در شمال شرق، خانه مطبوعات، روزنامه شهرآرا، رسانه آخرین خبر و تعدادی از فعالان فضای مجازی حضور داشتند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار