کد خبر: 1018474
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۴
به همت بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی؛
به همت بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی کتاب «(از خانواده چه می‌دانیم 1) همراهی و همگامی روش زن‌داری» به دلیل استقبال زیاد برای هفتمین بار تجدید چاپ شد.

اسلام برای هر یک از دو عنصر اساسی بنیان خانواده یعنی زن و مرد، کارکردها، وظایف و مسئولیت‌هایی اعم از حقوقی، عاطفی، اخلاقی و اجتماعی تعیین کرده تا هر یک از آن‌ها با عمل به آن سعادت، خوشبختی، صمیمیت، صفا و تفاهم در نهاد خانواده را فراهم آورند.
با توجه به اهمیت این موضوع، کتاب «(از خانواده چه می‌دانیم 1) همراهی و همگامی روش زن‌داری» به همت بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی منتشرشده است.
این اثر وظایف و مسئولیت اخلاقی مردان در قبال همسران خود را از دیدگاه آیات و روایات مورد تحلیل و بررسی قرار داده است.
در بخشی از این کتاب آمده است: هستۀ‌ اصلی جامعۀ‌ بشری‌ خانواده‌ است‌ و ثبات‌ و پایداری‌ اجتماعات‌ بر خانواده ‌استوار است‌. خانواده‌ نخستین‌ آموزشگاه‌ انسان‌ها به شمار می‌رود و نسل‌ انسانی‌ در سایۀ‌ پرمهر پدر و آغوش گرم‌ مادر چگونه‌ بودن‌ و چگونه‌ زیستن‌ را می‌آموزند و باهمی‌ و همگرایی‌ را در زندگی خانوادگی‌ تجربه‌ می‌كنند و مهارت‌های‌ لازم‌ را برای‌ زندگی‌ با دیگران‌ به‌ دست ‌می‌آورند.
کتاب «(از خانواده چه می‌دانیم 1) همراهی و همگامی روش زن‌داری» نوشته محمد حکیمی است که در شمارگان 500 نسخه در قطع وزیری به چاپ رسیده و در اختیار مخاطبان قرارگرفته است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار