کد خبر: 1018426
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۰:۵۴
زلزله ۱/ ۵ ریشتری که روز گذشته شهرستان رامیان در استان گلستان را به لرزه در آورد، تلفات جانی نداشت، اما ۳۴‌مصدوم برجای گذاشت و به خانه‌های روستایی خسارت وارد کرد.
سرویس حوادث جوان آنلاین:  ساعت ۲:۰۴ بامداد روز گذشته زمین لرزه‌ای به بزرگی ۱/ ۵ ریشتر در عمق ۹‌کیلومتری زمین شهرستان رامیان در شرق استان گلستان را لرزاند که زمین‌لرزه در مناطق مختلف استان گلستان و بخش‌هایی از استان‌های سمنان، خراسان شمالی و مازندران احساس شد. محمد جواد مقسمی، رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی گلستان گفت: «بر اثر وقوع زلزله و ترس از آن هنگام فرار ۳۴‌نفر مصدوم شدند. از این تعداد ۱۷‌نفر به صورت سرپایی درمان و ۱۷‌مصدوم دیگر به بیمارستان منتقل شدند که از این تعداد فقط یک نفر در بیمارستان شهید مطهری گنبد کاووس بستری است. در این حادثه مصدوم بدحال یا فوتی نداشتیم.» حمید رضا چوبداری، فرماندار رامیان هم گفت: «براساس آخرین برآوردها، به ۵۰‌واحد مسکونی غیرمقاوم مناطق روستایی این شهرستان ۱۰ تا ۱۰۰‌درصد خسارت وارد کرده است.»

فرماندار رامیان همچنین با بیان اینکه روستا‌های قورچای، ویرو، الهادی، کشکک و پاقلعه بیشترین خسارت را دیده‌اند، گفت: «همه مناطق مسکونی روستا‌های بخش مرکزی رامیان بیمه هستند و مردم نگران جبران خسارات و چگونگی ساخت منازل خود نباشند.»
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار