کد خبر: 1018287
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۰
به همت مرکز امور بانوان و خانواده آستان قدس رضوی صورت می‌گیرد؛
رئیس مرکز امور بانوان و خانواده آستان قدس رضوی گفت: ویژه‌برنامه آموزشی مهارت‌های زندگی ویژه زوجین جوان تحت عنوان «بروید باهم بسازید» به‌صورت زنده در اینستاگرام زندگی به سبک رضوی اجرا می‌شود.

فاطمه دژبرد ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: این برنامه با رویکرد بیان عناوینی همچون سازگاری و مدارا در زندگی مشترک و احسان و گذشت در زندگی مشترک از سوی مرکز امور بانوان و خانواده آستان قدس رضوی طراحی‌شده و باهدف آشنا کردن زوج‌های جوان با مهارت‌های زندگی برگزار می‌شود.
وی افزود: پرداختن به موضوع سازگاری و مدارا در زندگی مشترک در قالب دو جلسه و با ارائه راهکارهای مؤثر در استحکام روابط زوجین توسط حجت‌الاسلام‌والمسلمین جوانشیر در روزهای 13 و 19 شهریور اجرا خواهد شد.
دژبرد گفت: همچنین در قالب برنامه زنده آموزشی مهارت‌های زندگی حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباسی به تبیین موضوع احسان و گذشت در زندگی مشترک در روزهای 26 شهریورماه و دوم مهرماه خواهد پرداخت.
وی گفت: زوج‌های علاقه‌مند ‌می‌توانند با مراجعه به صفحه اینستاگرام زندگی به سبک رضوی به آدرس https://www.instagram.com/zendegi_razavi از ویژه‌برنامه آموزشی مهارت‌های زندگی بهره‌مند شوند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار