کد خبر: 1018158
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۵
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل:
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل گفت: در 5 ماهه گذشته نزدیک ۴۳ میلیون لیتر سوخت نفتگاز بین بهره برداران بخش کشاورزی استان اردبیل توزیع شده است.

به گزارش جوان آنلاین از اردبیل، سید حجت مدنی در جلسه تجزیه و تحلیل مصرف مواد نفتی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تخصیص سهمیه سوخت بخش کشاورزی براساس سطح زمین زیر کشت و تعداد ادوات کشاورزی انجام می‌پذیرد و بر این اساس روزانه ۲۸۰ هزار لیتر نفتگاز در بین کشاورزان استان در این مدت توزیع شده است.

وی با اشاره به افزایش و توسعه بخش کشاورزی در استان افزود: در راستای ارائه خدمات مطلوب به هموطنان و تحقق حقوق شهروندی و کسب رضایت مندی مشتریان، مصرف نفتگاز بخش کشاورزی نسبت به مدت مشابه سال قبل ۶ درصد رشد داشته است که این افزایش مربوط به توسعه بخش کشاورزی در منطقه می باشد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل به توزیع الکترونیکی از طریق کارت بانکی اشاره و و تصریح کرد: تامین و توزیع مطلوب سوخت بخش کشاورزی استان یکی از وظایف اصلی این شرکت است که خوشبختانه با تلاش همکاران وبا برنامه ریزی و هماهنگی صورت گرفته با سازمان جهاد کشاورزی استان این مهم از طریق زیر ساخت بانکی و به صورت الکترونیکی به نحو مطلوبی صورت پذیرفته است.

مدنی با اشاره به وضعیت مطلوب ذخیره سازی فرآورده‌های نفتی در تاسیسات انبار های نفت منطقه و ابراز اطمینان بابت سوخت رسانی مطلوب به بخش کشاورزی تا اتمام فصل کاری ادامه داد: سوخت بخش کشاورزی توسط ۲۴۰ فروشندگی نفتگاز در سطح روستاهای استان به کشاورزان تحویل می‌شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر