کد خبر: 1018124
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۱
قالیباف:
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: خود را متعهد می‌دانیم که تصمیمات گرفته شده را با نظارت مستمر تا به سرانجام نهایی رسیدن همه آن‌ها پیگیری کنیم.
سرویس سیاسی جوان آنلاین: محمدباقر قالیباف صبح امروز (یکشنبه ۱۶ شهریور ماه) در نطق پیش از دستور خود در صحن علنی مجلس به سفر نظارتی به استان خوزستان اشاره و اظهار داشت: توفیق داشتم ۴ روز در خدمت مردم خوزستان باشم. ما خود را بیش از این مرهون مجاهدت‌های مردم خوزستان می‌دانستیم، اما در این مدت استقبال گرم مردم شریف این دیار از یکی از مسئولان جمهوری اسلامی ایران مرا شرمنده خود کرد و خود را بیش از گذشته مدیون آن عزیزان می‌دانم.

وی افزود: وظیفه خود می‌دانم از صحن علنی مجلس شورای اسلامی از مردم خوزستان صمیمانه تشکر کنم و دست همه آن‌ها را به گرمی می‌فشارم و البته از هر ۱۷ نماینده استان خوزستان نیز قدردانی می‌کنم که این مهم بدون تلاش و همراهی آن‌ها ممکن نبود.

رئیس مجلس شورای اسلامی یادآور شد: نمایندگان استان خوزستان از ۶ هفته پیش از سفر اینجانب به خوزستان تمام توان خود را به کار بستند تا مشکلات حوزه انتخابیه آنان و مسائل مردم به درستی شناسایی شود. همه این عزیزان زحمات زیادی را متحمل شدند و تلاش‌های بی‌وقفه‌ای برای حل مشکلات مردم در حوزه‌های انتخابیه استان خوزستان به انجام رساندند.

قالیباف با بیان اینکه ما خود را متعهد می‌دانیم که تصمیمات گرفته شده را با نظارت مستمر تا به سرانجام نهایی رسیدن همه این‌ها پیگیری کنیم، گفت: خروجی تصمیمات این نظارت میدانی به طور شفاف و با جزئیات به زودی در سایت مجلس بارگذاری خواهد شد.

وی از ملت ایران و عموم مومنان به دلیل رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در ماه محرم و اقامه عزای سالار شهیدان امام حسین (ع) تشکر و قدردانی و تصریح کرد: مردم حماسه درخشان آفریدند و نشان دادند که ما حقیقتا ملت امام حسینیم.
منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار