کد خبر: 1017921
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۲
مرد تبهکار که در پوشش مسافرکشی زنان جوان را مورد آزار و اذیت قرار می‌داد و اموالشان را سرقت می‌کرد، هنگام دستگیری مأمور پلیس را زیر گرفت و زخمی کرد.
سرویس حوادث جوان آنلاین:  چند روز قبل زن جوانی وحشت‌زده به اداره پلیس رفت و از راننده خودروی پرایدی به اتهام آزار و اذیت شکایت کرد. شاکی در توضیح ماجرا گفت: من کارمند شرکت خصوصی هستم و محل کارم در شرق تهران است. بعد از ظهر از محل کارم بیرون آمدم و داخل خیابان منتظر تاکسی بودم که به خانه‌مان بروم. دقایقی کنار خیابان ایستاده بودم، اما خبری از تاکسی نبود تا اینکه خودروی پراید مسافربری توقف کرد. بعد از گفتن مقصدم سوار خودرو شدم و راننده حرکت کرد. پس از طی مسافتی راننده مسیرش را تغییر داد که اعتراض کردم، اما او مدعی شد که برای فرار از ترافیک خیابان راه میان بر انتخاب کرده‌است. من به رفتار‌های او مشکوک شده بودم و به همین خاطر از او خواستم خودرو را متوقف کند، اما راننده خودرو را در کوچه‌ای خلوت نگه داشت و با تهدید مرا مورد آزار و اذیت قرار داد و در پایان هم با سرقت طلا‌ها و پول‌هایم مرا از داخل خودرو به پایین پرت کرد و به سرعت از محل گریخت. وی ادامه داد: من موفق نشدم شماره پلاک خودرو را به خاطرم بسپارم، ولی با داد و فریاد از رهگذران درخواست کمک کردم که آن‌ها هم موفق نشدند مانع فرار او شوند. با طرح این شکایت پرونده به دستور قاضی سهرابی، بازپرس شعبه نهم دادسرای امور جنایی تهران برای رسیدگی در اختیار تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

شناسایی متهم شیطان صفت

مأموران پلیس در نخستین گام فیلم دوربین‌های محل حادثه را بازبینی کردند که پس از تلاش زیاد موفق شدند چند شماره از پلاک خودروی مرد شیطان‌صفت را بدست آورند. با بدست آمدن این اطلاعات در نهایت مأموران صاحب خودرو را که فرشاد نام داشت، شناسایی کردند.

از سوی دیگر مأموران پلیس شماره پلاک خودروی فرشاد را در اختیار گشت‌های پلیسی قرار دادند تا اینکه چند روز قبل مأموران گشت پلیس در یکی از خیابان‌های غربی تهران متوجه شدند خودروی مورد نظر کنار خیابان پارک شده است. سپس یکی از مأموران پلیس از خودروی پلیس پیاده شد و برای شناسایی و بازداشت متهم به سوی خودروی پراید پارک شده رفت که متهم با دیدن مأمور پلیس خودرواش را حرکت داد. پس از این مأمور پلیس سعی کرد مانع فرار متهم شود، اما راننده خودروی پراید، مأمور پلیس را زیر گرفت و با سرعت زیاد از محل گریخت.

بدین ترتیب همزمان با انتقال مأمور زخمی به بیمارستان تعقیب و گریز مأموران و راننده پراید آغاز شد و در نهایت مأموران موفق شدند خودرو را متوقف و فرشاد را دستگیر کنند.

طرح شکایت‌های مشابه

پس از انتقال متهم به اداره پلیس کارآگاهان با دو شکایت مشابه دیگر در یکی از دادسرای‌های تهران روبه‌رو شدند که حکایت از آن داشت راننده شیطان‌صفت دو زن جوان دیگر را به همین شیوه سوار خودرو کرده و پس از آزار و اذیت و سرقت اموالشان آن‌ها را در مکان خلوتی رها کرده است.

در حالی که متهم منکر جرم خود شد، دو شاکی در اداره پلیس وی را شناسایی کردند و مدعی شدند که فرشاد آن‌ها را به عنوان مسافر سوار خودرو کرده و پس از طی مسافتی با تهدید آن‌ها را مورد آزار و اذیت قرار داده و در پایان هم اموالشان را سرقت کرده است.

ادعای متهم

متهم که ابتدا مدعی بود هیچ جرمی مرتکب نشده است، وقتی با دلایل و مدارک روبه‌رو شد در ادعایی گفت: قبلاً وضع مالی خوبی داشتم، اما به دلایلی سرمایه‌ام را از دست دادم و مجبور شدم با خوروی پرایدم مسافرکشی کنم. از آنجایی که علاقه زیادی به فضای مجازی دارم بیشتر اوقات بیکاری‌ام را در فضای مجازی پرسه زنی می‌کنم تا اینکه از دو ماه قبل تصمیم گرفتم در اینستاگرام و تلگرام و با دختران جوان طرح دوستی بریزم. پیام‌های زیادی برای دختران می‌فرستادم که بعضی از آن‌ها به پیام‌های من توجهی نمی‌کردند و بعضی‌ها به پیام‌هایم پاسخ مثبت می‌دادند و با هم رابطه دوستی برقرار می‌کردیم. ما ابتدا با هم پیامکی ارتباط داشتیم، اما بعد در خیابان با هم قرار می‌گذاشتیم و آن‌ها را سوار خودرو‌ام می‌کردم و....

در حالی که متهم این ادعا را مطرح می‌کرد بررسی‌های مأموران پلیس نشان داد شاکیان وی به عنوان مسافر سوار خودروی مرد شیطان صفت شده و مورد آزار و اذیت قرار گرفته‌اند. بنابراین متهم به دستور قاضی سهرابی برای تحقیقات بیشتر و روشن شدن صحت و سقم ادعاهایش در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار