کد خبر: 1017589
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۲:۴۵
مردی که با تأسیس هفت‌شرکت لیزینگ خودرو ۲‌میلیارد تومان از شهروندان کلاهبرداری کرده‌بود، قبل از فرار از کشور همراه همدستانش به دام افتاد.
سرویس حوادث جوان آنلاین: چندی قبل چند نفر از شهروندان پایتخت از چند شرکت تحت عنوان لیزینگ به اتهام کلاهبرداری و فعالیت آن‌ها در فضای مجازی شکایت کردند. در حالی که هر روز به تعداد شاکیان افزوده می‌شد، شناسایی و دستگیری متهمان در دستور کار کارآگاهان اداره‌چهارم پلیس‌آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت. کارآگاهان در تحقیقات میدانی و فنی هفت‌شرکت لیزینگ را شناسایی کردند که نشان می‌داد از تعداد زیادی شهروند به بهانه فروش خودرو کلاهبرداری کرده‌اند. بدین ترتیب ۱۷‌نفر از اعضای این باند که موفق به کلاهبرداری چند میلیارد تومانی نیز شده‌بودند دستگیر شدند.

اعضای باند در پلیس‌آگاهی تحت بازجویی قرار گرفتند و در روند بازجویی‌ها مشخص شد، فردی به نام فرامرز با تأسیس هفت‌شرکت و آگهی در فضای مجازی، مبالغ زیادی را از شهروندان دریافت کرده و حالا قصد فرار دارد.

با اقرار متهمان، سردسته این باند به نام فرامرز ۳۶‌ساله تحت تعقیب قرار گرفت و با تلاش مأموران قبل از فرار از کشور، همراه میلیارد‌ها تومان پول شناسایی و بازداشت شد.

سردار علیرضا لطفی، رئیس پلیس‌آگاهی تهران بزرگ درباره این خبر گفت: «در بازجویی از سردسته باند، مأموران دریافتند او برای اینکه ردی از خود به جای نگذارد، مدیریت اصلی شرکت‌ها را به نام یکی از همدستانش زده‌بود، اما با تلاش کارآگاهان قبل از فرار شناسایی و دستگیر شد. با دستگیری سردسته باند، متهمان برای تحقیقات بیشتر در اختیار مأموران اداره‌۱۴ پلیس آگاهی تهران قرار گرفتند. تلاش برای شناسایی دیگر مالبختگان ادامه دارد.»
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار