کد خبر: 1017562
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۹
 مسئول سازمان بسیج سازندگی استان مرکزی
 مسئول سازمان بسیج سازندگی استان مرکزی گفت: ۵۲۰ گروه جهادی برای مقابله گسترش ویروس کرونا در این استان سازماندهی شدند.

 مسئول سازمان بسیج سازندگی استان مرکزی گفت: ۵۲۰ گروه جهادی برای مقابله گسترش ویروس کرونا در این استان سازماندهی شدند.

امید محترمی مسئول سازمان بسیج سازندگی استان مرکزی افزود: بیش از ۱۵ هزار جهادگر از اقشار مختلف بسیج برای خدمت‌رسانی به مردم اعلام آمادگی کردند که به تناسب گرایش و تخصص در گروه‌های جهادی سازماندهی شدند. 

وی بیان کرد: کارگاه‌های تولید ماسک گروه‌های جهادی فعال شدند و اکنون حدود ۷۰ کارگاه در استان فعالیت می‌کنند که مجموع تولید ماسک در این کارگاه‌ها به روزی ۵۰ هزار عدد می‌رسد.

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان مرکزی اضافه کرد: شمار قابل توجهی از جهادگران بسیجی این استان نیز برای حضور در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی اعلام آمادگی کردند که در صورت نیاز به این مراکز اعزام و به صورت شبانه‌روزی خدمات‌رسانی می‌کنند.  

محترمی اظهار داشت: بیش از ۶۰۰ طلبه بسیجی نیز از حوزه‌های علمیه استان مرکزی در حوزه‌های مختلف تولید ماسک، دستکش، مواد ضدعفونی کننده، گندزدایی و ضدعفونی کردن مکان‌های مختلف و غسل جان‌باختگان در استان فعالیت می‌کنند.

وی افزود: از آغاز طرح مقابله با گسترش ویروس کرونا تاکنون بیش از ۵۰۰ هزار لیتر الکل و مواد ضدعفونی کننده از سوی قرارگاه جهادگران بسیج سازندگی استان مرکزی به صورت رایگان در نقاط محروم و کم برخوردار این استان توزیع شد.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: تمامی خدمات این نهاد انقلابی به صورت رایگان ارائه می‌شود و نهادهای مختلف اجرایی می‌توانند از این ظرفیت به خوبی استفاده کنند.

 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر