کد خبر: 1017474
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۹
ایواوغلی زیر بار ترافیک می رود
فرماندار شهرستان ویژه مرند از آماده سازی بیش از ۴ کیلومتر از جاده مرند - ایواوغلی خبر داد و گفت: با بهره برداری از این قطعه ۳۰ کیلومتر از محور زیر بار ترافیک می رود.

داود گرشاسبی در جریان بازدید از روند پیشرفت آسفالت جاده مرند - ایواوغلی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: این اتوبان یکی از پروژه های مهم و بزرگ شهرستان است که بیش از ۲۵ کیلومتر آن زیر بار ترافیک رفته است و در حال حاضر نیز ۴.۵ کیلومتر در حال آماده سازی است که تمام تلاش خود را برای افتتاح و زیر بار ترافیک بردن آن انجام می دهیم.

وی خاطرنشان کرد: این جاده یکی از جاده های اصلی استان آذربایجان شرقی و کشور است و با دسترسی به منطقه آزاد ماکو، منطقه آزاد ارس و مرز بازرگان یکی از جاده های حیاتی است.

فرماندار مرند افزود: دولت تدبیر و امید با وجود شرایط مالی کنونی در کشور و به خاطر افزایش ایمنی، تصمیم بر رفع مشکلات و اتمام این پروژه دارد که امیدواریم با پایان کل این پروژه، شاهد آسایش و امنیت بیشتر شهروندان باشیم.

وی یادآوری کرد: با پایان یافتن ۴.۵ کیلومتر و زیر بار ترافیک بردن آن، ۳۰ کیلومتر از محور مرند – ایواوغلی زیر بار ترافیک می رود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر