کد خبر: 1017165
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۸
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان:
سرهنگ" محمدرضا محمدی" از آمادگی کامل این پلیس در صورت احتمال اجازه حضور دستجات عزاداری در خیابان ها ازسوی ستاد مقابله با کرونای استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان ،به نقل از پایگاه خبری پلیس، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان گفت: در صورت اجازه احتمالی راه اندازی دستجات عزاداران در معابر عمومی، پلیس راهور استان اصفهان برای روانسازی ترافیک و تسهیل در عبور و مرور دستجات، از آمادگی کامل برخوردار است.

وی افزود: در همین رابطه از مسئولان هیئت های مذهبی نیز انتظار داریم ضمن توجه دادن عزاداران به رعايت اصول ايمني و ترافيكی نسبت به همراه داشتن علائم و تجهيزات لازم به ويژه در صورت حركت شبانه دستجات هماهنگی و اقدام  لازم را به عمل آورند.

سرهنگ محمدی تاکید کرد: از عزاداران عزیز می خواهیم از نصب هر گونه داربست در معابر عمومی که موجب مسدود شدن خیابان و یا کندی در عبور و مرور می‌شود، خودداری کنند.

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: به خانواده ها هم توصيه می کنیم در هنگام حضور در مجالس و دستجات عزاداری مواظب کودکان خردسال خود باشند و از ورود ناگهاني آنها به سطح سواره رو خیابان ها جلوگيري كنند.

این مقام انتظامی بیان کرد: با توجه به اينكه اغلب عزاداران عزيز ملبس يه لباس تيره ومشكي هستند ،لازم است تا مسئولان دسته ها و هيت هاي عزاداري مراقب باشند که حتماً عزاداران در موقع عبور از عرض خیابان ها احتياط بيشتري داشته باشند تا خدای ناکرده با حادثه ناگواری در این ایام روبرو نشویم.

جلوگیری از پارک خودروها و موتورسیکلت ها در مبادی ورودی حسینیه ها و تکیه ها، همکاری و هماهنگی مسئولان هیئت های عزاداری و پلیس یاران محرم با ماموران پلیس راهور، رعایت نکات ایمنی و نصب علائم هشدار دهنده روبروی محل برگزاری مراسم، همکاری در جلوگیری از راهبندان ها، رعایت ساعت شروع مراسم و پایان آن و رعایت نکات ایمنی نظیر استفاده از کلاه ایمنی جهت سلامت راکبین موتورسیکلت که در مراسم شرکت می کنند از دیگر توصیه های رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان برای ایام ماه محرم بود.

سرهنگ محمدی خاطر نشان کرد: ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی با تلاش بی وقفه کوشش می کنند با برقراری نظم، امنیت و سهولت در تردد خودروها، بر شکوه و عظمت مراسم عزاداری بیافزایند، و در این میان از شهروندان می خواهیم که نهایت همکاری را با ماموران پلیس به عمل آورده و آنها را از دعای خیر خود در این ایام فراموش نکنند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه مرکز فوریت های پلیسی 110 به طور شبانه روز آماده دریافت اطلاعات پیام های مردم است گفت: از عزاداران گرامی می خواهیم در صورت بروز گره های کور ترافیکی یا حوادث رانندگی موضوع را با آدرس دقیق آن سریعاً از طریق این شماره تلفن به اطلاع ماموران پلیس برسانند تا در اسرع وقت به آن رسیدگی شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار