کد خبر: 1016950
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۴
در حالی تلفات تصادفات رانندگی در ۴ ماهه نخست امسال ۱۷ درصد کاهش یافت که استان ایلام با ۳۵ کشته کمترین میزان تلفات رانندگی در این بازه زمانی بوده است.

سرویس جامعه جوان آنلاین: در چهار ماهه نخست سال جاری آمار تلفات حوادث رانندگی با کاهش ۹۷۳ نفری نسبت به مدت مشابه سال قبل، به چهار هزار و ۸۵۹ فوتی شامل سه هزار و ۹۷۶ مرد و ۸۸۳ زن رسید.

در چهار ماهه نخست امسال چهار هزار و ۸۵۹ نفر در تصادفات کشته شدند، این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که آمار تلفات پنج هزار و ۸۳۲ نفر بود، ۱۶.۷ درصد کاهش یافته است.

بر اساس این گزارش در این مدت استان‌های تهران با ۳۸۰، فارس با ۳۷۱ و اصفهان با ۳۱۰ فوتی بیشترین و استان‌های ایلام با ۳۵، کهگیلویه و بویراحمد با ۶۳ و چهار محال و بختیاری با ۶۷ فوتی کمترین آمار تلفات حوادث رانندگی را داشتند.

همچنین در چهار ماهه ابتدایی امسال سه هزار و ۱۹۶ نفر در محورهای برون شهری، یکهزار و ۳۳۸ نفر در مسیرهای درون شهری، ۳۰۱ نفر در مسیرهای روستایی و ۲۴ نفر نیز در سایر مسیرها جان خود را از دست داده اند که همه این موارد در مقایسه با مدت مشابه سال قبل کاهش نشان می‌دهد.
در این مدت ۸۹ هزار و ۹۳۷ مصدوم حوادث رانندگی نیز به مراکز پزشکی قانونی مراجعه کردند که از این تعداد ۶۷ هزار و ۸۴۲ نفر مرد و ۲۲ هزار و ۹۵ نفر زن بودند.


تعداد مصدومان نیز در مقایسه با مدت مشابه سال قبل کاهش ۲۷.۷ درصدی داشته است.


در تیر ماه امسال یکهزار و ۳۷۶ نفر در حوادث رانندگی جان باختند، این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که آمار تلفات یکهزار و ۶۷۹ نفر بود، ۱۸ درصد کاهش یافته است.

تعداد مصدومان تصادفات نیز که در تیرماه به پزشکی قانونی مراجعه کردند ۲۸ هزار و ۷۰۴ نفر گزارش شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۰.۳ درصد کمتر شده است.

منبع: میزان
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار