کد خبر: 1016926
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۴:۰۰
ادامه اعتراض ورزشکاران به قرارداد سرمربی تیم ملی
انتقادات‌شان بی‌جا نیست. نگاهــی به موفقیت‌ها و مدال‌آوری‌های خود می‌اندازند و زحماتی که می‌کشند و پاداش‌های اندکی که برای رسیدن به آن باید مدام به این در و آن در بزنند و ماه‌ها و گاهی حتی سال‌ها صبر کنند، تازه اگر مشمول مالیات نشود و از سر آن نیز نزنند. نگاهی هم به فوتبال بی‌در و پیکری می‌اندازند که تنها در یک مورد بدون منفعت باید ۱۷۰ میلیارد تومان بپردازد، آن هم از جیب مردم. باید هم صدای‌شان دربیاید. باید هم این روز‌ها و بعد از حکمی که فیفا برای فوتبال ایران صادر کرده و طلبی که باید به ویلموتس داده شود، اعتراض پشت اعتراض کنند. حرف‌های‌شان بی‌راه نیست، اما آیا گله‌های‌شان را کسی می‌شنود؟
شمیم رضوان
سرویس ورزشی جوان آنلاین: در پی اعتراضات گسترده بازیکنان سایر رشته‌ها به داستان ویلموتس طی روز‌های گذشته این‌بار نوبت به آرن داوودی، بسکتبالیست سابق تیم ملی بود که به زبان بیاید: «درست نیست در این مورد صحبتی داشته باشم، اما به هر حال در این شرایط سخت اقتصادی باید بی‌دلیل ارز از کشور خارج شود و این مسئله به ضرر مردم است. اگر این پول را در داخل کشور و برای مربیان و بازیکنان هزینه می‌کردند می‌توانست کارایی بیشتری داشته باشد. حالا به ناحق باید پول به ویلموتس پرداخت شود. با این پول می‌شد چند رشته را زنده نگه داشت، چراکه بسیاری از رشته‌های ما در مضیقه هستند و نیاز به بودجه دارند.»

سجاد گنج‌زاده، برترین کاراته‌کار ایران نیز ضمن انتقاد از وزیر ورزش تأکید می‌کند که حیف و میل چنین پول‌هایی در ورزش ایران نمی‌تواند دلیلی جز سوءمدیریت داشته باشد: «سال‌هاست که شاهد مدیریتی ضعیف در وزارت ورزش هستیم. از زمان حضور سلطانی‌فر هیچ توجه خاصی به ورزش کشور نشده و شاهد اتفاق خاصی برای هیچ رشته‌ای نبودیم. در این سال‌ها تنها خاطره‌ام از سلطانی‌فر زدن سروته پاداش‌هایمان است، آن هم به بهانه فشار اقتصادی مردم و بی‌پولی دولت، اما بی‌پولی فقط برای ماست، وگرنه برای فوتبال همیشه پول هست. نه ویلموتس را می‌شناسم و نه فوتبال را دنبال می‌کنم، اما با او قرارداد بستیم و باید به قراردادمان پایبند باشیم. نباید با ویلموتس اینگونه قرارداد می‌بستیم که امروز مجبور به پرداخت ۱۷۰ میلیارد تومان غرامت باشیم. پولی که اگر در رشته‌های دیگر هزینه می‌کردند، ورزش ایران متحول می‌شد. بودجه فدراسیون کاراته قبل از مسابقات کسب سهمیه المپیک، حدود یک میلیارد و خرده‌ای بود و این پول بودجه بیش از ۱۰۰ سال فدراسیون کاراته است.»
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار