کد خبر: 1016813
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۰
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی:
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی گفت: امر به معروف و نهی از منکر باید نهادینه شود و به دنبال تحقق این مهم هستیم.

در نشست ستاد امر به معروف و نهی از منکر که در دفتر امام جمعه مشهد برگزار شد،‌ حسن جعفری از رعایت پروتکل‌های بهداشتی در هیئات عزاداری تقدیر کرد و گفت: نظارت و بازرسی ما نشان می‌دهد خوشبختانه تاکنون دستورالعمل‌ها به خوبی اجرا شده است و مقدار کمی از هیئات که مراعات نکردند، تذکر گرفتند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی بر این که برنامه‌های ستاد باید مدون شود، تأکید کرد و افزود: ما به دنبال نهادینه‌سازی امر به معروف و نهی از منکر هستیم و از کلیه مدیران و فرمانداران می‌خواهیم که با برنامه‌ها همکاری و پشتیبانی لازم را به عمل آورند.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه مشهد نیز در این نشست نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی عزاداران حسینی تأکید کرد و گفت: اگر مقررات ستاد کرونا رعایت نشود، فرمان رهبری اجرا نشده است.
آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی از طرح سلامت‌یاران حسینی نیز تقدیر کرد و افزود: باید ستاد امر به معروف و نهی از منکر بخشی از نیروهای خود را در اختیار این سلامت‌یاران قرار دهد.
لازم به ذکر است، در حاشیه این جلسه از اپلیکیشن و نمایشگاه مجازی ستاد امر به معروف و نهی از منکر رونمایی شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار