کد خبر: 1015805
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۰
دومین دوره جایزه کتاب سال آذربایجان‌شرقی با بخش ویژه چهلمین سالگرد دفاع ‌مقدس برگزار می‌شود.

دومین دوره جایزه کتاب سال آذربایجان‌شرقی با همکاری موسسه خانه‌ کتاب و ادبیات ایران و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با هدف شناسایی و معرفی نویسندگان، مترجمان و ناشران فعال و ارتقای سطح کیفی نشر استان، حمایت و تشویق مولفان، مترجمان، مصححان و متخصصان کتاب استان برای خلق آثار مکتوب جدید و تقویت شاخص کتاب و کتابخوانی برگزار می‌شود.

بر اساس این فراخوان، از پدیدآورندگان، مترجمان و ناشران دعوت می‌شود کتاب یا کتاب‌های پیشنهادی خود را به دبیرخانه کتاب سال ارسال کنند.  

آثار ارسالی به این جایزه باید برای نخستین‌بار در سال ۱۳۹۸ و در بازه زمانی اول فروردین‌ماه تا ۲۹ اسفند منتشر شده باشند، همچنین آثار ارسالی نباید کمک‌درسی و افست باشند.

آثار ارسالی به دبیرخانه دومین دوره جایزه کتاب سال آذربایجان ‌شرقی باید دارای برگه اعلام وصول باشند و آثار باید در ۲ نسخه به دبیرخانه کتاب سال تحویل داده شود. آثار دریافت‌شده بازگردانده نخواهد شد.

آخرین مهلت ارسال آثار به نخستین دوره جایزه کتاب سال آذربایجان‌شرقی تا ۱۰ شهریورماه سال جاری است و علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه جایزه به نشانی تبریز، نرسیده به چهارراه آبرسانی، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان‌ شرقی، اداره امور فرهنگی، دبیرخانه جایزه کتاب سال استانی ارسال کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۳۳۳۵۷۸۴۰ تماس بگیرند.

 برگزیدگان این جایزه در هفته کتاب معرفی و تجلیل خواهند شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر