کد خبر: 1015801
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۳
معاون سیاسی اجتماعی فرماندار مراغه گفت: با توجه به وضعیت قرمز کرونا در شهرستان مکانی برای استقرار خانواده‌ها در محل برگزاری کنکور سراسری در نظر گرفته نشده و خانواده‌ها در محل برگزاری کنکور سراسری تجمع نکنند.

موسی شعفی  در جلسه هماهنگی برگزاری کنکور سراسری اظهار داشت: کنکور سراسری در دانشگاه سراسری مراغه با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار خواهد شد.
وی با تاکید بر اینکه خانواده ها نگرانی از محل برگزاری کنکور سراسری نداشته باشند، گفت: کنکور سراسری مطابق با پروتکل‌های بهداشتی و تصمیم ها و طبق دستورالعمل های کشوری ستاد مبارزه با کرونا در سالم ترین شرایط برگزار خواهد شد.
وی به نظارت و همکاری دانشکده علوم پزشکی در برگزاری کنکور سراسری اشاره کرد و گفت: تب سنجی، ارایه ماسک و اقلام بهداشتی از جمله موارد بهداشتی است که در مدت برگزاری کنکور سراسری در نظر گرفته شده است.
وی گفت: محل برگزاری کنکور سراسری روزانه در چندین نوبت ضدعفونی خواهد شد.
معاون فرماندار مراغه اضافه کرد: همچنین نیروی انتظامی در تامین امنیت و راهنمایی و رانندگی در رفع موانع ترافیکی و روان سازی ترافیک حضور خواهد داشت.
شعفی ادامه داد: شرکت ها و ادارات خدمات رسان در روزهای برگزاری کنکور سراسری از هرگونه حفاری و عملیات اجرایی خودداری کنند و در صورت بروز مشکل و اتفاق خاصی سریعا رفع و آماده ارایه خدمات باشند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر