کد خبر: 1015547
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۱
سخنگوی وزارت بهداشت خبر داد
سخنگوی وزارت بهداشت گفت: از دیروز تا امروز و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۲۱۳۳ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۱۹ نفر از آن‌ها بستری شدند.
سرویس جامعه جوان آنلاین: سیما سادات لاری، سخنگوی وزارت بهداشت اظهار داشت: از دیروز تا امروز ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، دو هزار و ۱۳۳ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۱۹ نفر از آن‌ها بستری شدند.

وی ادامه داد: مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به ۳۴۳ هزار و ۲۰۳ نفر رسید. متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۴۷ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۹ هزار و ۶۳۹ نفر رسید.

سخنگوی وزارت بهداشت افزود: خوشبختانه تا کنون ۲۹۷ هزار و ۴۸۶ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند؛ ضمن اینکه ۳۸۸۱ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

لاری متذکر شد: تا کنون دو میلیون و ۸۶۱ هزار و ۸۲۵ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

وی بیان داشت: استان‌های مازندران، تهران، قم، گلستان، خراسان شمالی، اردبیل، اصفهان، البرز، خراسان رضوی، کرمان، سمنان، آذربایجان شرقی، مرکزی، یزد و گیلان در وضعیت قرمز قرار دارند.

سخنگوی وزارت بهداشت اضافه کرد: همچنین استان‌های فارس، ایلام، لرستان، هرمزگان، زنجان، قزوین، آذربایجان غربی، بوشهر، همدان، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویر احمد هم در وضعیت هشدار قرار دارند.
منبع: فارس
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
محمدرضا شهبازیان بروجرد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۶
0
0
سلام به همه عزیزانی که کمک به قشر ضعیف میکنن من کارگرم مستعجرم بچه نداریم باور کنید زندگیم دار میپاشه کمکم کنید میگید IVF رایگان میکنید لطفا ب داد منم برسید همسرم خیلی ناراحته..خواهش میکنم..دست بوستونم
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار